-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Muskelbil for fire
Her er neste generasjon Audi RS7 ute på test. Det er ikke usannsynlig at den kommer i to utgaver.
Audi RS7 Sportback er en muskelbil med praktiske egenskaper. Fire separate seter, et romslig bagasjerom, firehjulsdrift og masse muskler frister nok mange.
Men så er det prislappen da – et par millioner kroner er godt over bilbudsjettet til folk flest.
Nå som en ny generasjon A7 er på plass hos Audi-forhandlerne, nærmer det seg også lansering av det mest potente familiemedlemmet – RS7.
Den har de samme praktiske egenskapene som A7-modellene, men er i tillegg stylet for å se enda barskere ut.
Det kommer til uttrykk gjennom større luftinntak, bikubemønster i grillen, nye lykter og aerodynamiske detaljer. Blant standardutstyret vil også LED hovedlys inngå.
Skjermene blir bredere for å gi plass til større hjul, 20- og 21-tommere, og mellom akslene monteres sideskjørt som «klistrer» bilen visuelt til bakken.
Hva som skal sitte under det lange panseret i 2019-utgaven av RS7 Sportback er foreløpig ikke offisielt, noe som selvsagt fører til spekulasjoner.
Noen av disse går i retning av en helt ny 4,0-liters twinturbo V8 som også skal brukes av Bentley og etter hvert også Porsche.
I RS7 kan den medføre en effekt på inntil 650 hester – en markant økning fra den utgående modellen som hadde 560 hk i standardtrim og 605 hk med Performance pack.
Men den kan faktisk bli enda råere – det spekuleres nemlig i at neste RS7 kan bli en ladbar hybrid med drivlinjen utviklet for Porsche Panamera S E-hybrid. I så fall får den tilnavnet e-tron.
Det kan bety enda mer effekt, men viktigere for nordmenn som måtte ønske seg en sinna RS7 – vesentlig lavere avgifter siden utslippet er betydelig lavere enn for bensinutgaven – i det minste i teorien.