-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fra krutt til dynamitt
At Audi S3 er en potent småbil kan vi underskrive på. Men det hindrer ikke spesialistene hos ABT å foredle den ytterligere.
Vi hadde en bedre dag på jobben da vi kjørte S3 i Tyskland i fjor sommer. 265 hk og 350 Nm gir potente ytelser, og når understell og bremser er tilpasset er dette en pakke som varter opp med høy smilefaktor.
Men nå har spesialistene hos Abt finpusset bilen og laget en enda heftigere potenspille. Hele 310 hk og et maks dreiemoment på 420 Nm er solid økning fra opphavet.
Null til hundre kan foretas på 5,4 sekunder (ned fra 5,7) mens potensiell toppfart er 258 km/t (opp fra 250 km/t). Kanskje ikke så store utslag man kunne tro basert på de økte ytelsene. Og med norske avgifter blir det nok svært dyre tideler.
DTM-fører Christian Abt har modifisert hjulopphengningen, og et sportslig eksosanlegg sørger for at hekken blir et blikkfang og lydbildet slik du forventer det skal være i en ekte sportsbil. 19-tommers spesialfelger er prikken over ien. På den annen side vil de nok sørge for at du skygger unna trikkeskinner og steile fartsdumper.