-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
S3 fanget på ringen
Nye Audi A3 er rett rundt hjørnet, nå viser våre spionbilder at toppversjonen S3 allerede får kjørt seg hardt på Nürburgring.
Kampen om kundene som ønsker seg litt ekstra krefter i den kompakte premiumklassen har blitt tøffere.
Mercedes kommer med en A25 AMG og BMW har allerede vist sin M135i.
Sjekk de nye små AMG-versjonene fra Mercedes
Bildene fra Carparazzi viser den kommende Audi S3 bli pisket rundt Nürburgring. Til tross for at den ligner ganske myepå den mer ordinære A3, avsløres den av fire eksosrør bak.
I likhet med resten av Audis S-familie får S3 mer aggressiv styling, med større luftinntak, egen sportsgrill, blanke speilhus og trimdetaljer som viser at man mener alvor.
Tøffere og større hjul følger også naturlig med i denne pakka.
Toliter
Alt tyder på at S3 får en oppgradert toliters turbomotor med oppunder 300 hestekrefter og 350 Newtonmeter dreiemoment.
Som standard blir den satt opp med sekstrinns manuell girkasse, men mange vil nok velge den 7-trinns dobbelclutchkassa, og kreftene distribueres til alle fire hjulene via Audis Quattro-system.
Audi klarte å slanke standardutgaven av nye A3 med 80 kilo sammenlignet med forrige generasjon, og trolig er de i ferd med å gjøre noe tilsvarende med kommende S3. Utstrakt bruk av aluminium og andre lettvektsmaterialer bidrar til dette.
Lavere vekt vil også bidra til lavere forbruk, noe som har blitt viktig også for denne type biler.
Sportslig luksus
Innvendig får også S3 en type oppgraderinger som vi kjenner fra resten av S-familien.
Det betyr sportsstoler, lister og andre detaljer i karbonfiber og aluminium.
SJEKK VÅRT FØRSTEINNTRYKK AV S6 og S7
Stor syvtommers skjerm som felles ut fra dashbordet og oppgradert multimedia med navigasjon og tilgang til internett som vi har sett i en rekke andre av Audis modeller.
Selv om dette er en bil som skal kjøres, har den en rekke systemer for å bistå føreren. Det inkluderer radarstyrt fartsholder, skiltgjenkjenning, 360-graders kamera.
BilNorge.no skal kjøre A3 for første gang i begynnelsen av juni, og lover å gjøre vårt for å legge labbene våre på S3 så snart den tar steget ut av de maskertes rekker.