-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Femmer-muskler i TT
5-sylindrede motorer var lenge en spesialitet hos Audi. Nå kan de få sin renessanse.
Ingolstadt er i ferd med å utvikle sin hittil heftigste utgave av TT, trolig med tilleggsbetegnelsen RS. Den skal utfordre Porsche Cayman og BMW Z4 M når den entrer markedet i 2008 med en prislapp på drøyt millionen.
Audi planlegger å utstyre bilen med en 5-sylindret motor – den første på 10 år. De snakker om at den skal levere ca 350 hester gjennom twin-turbo-teknikk.
Quattro blir standard, i kombinasjon med 6-trinns manuell gearkasse. Men DSG-venner vil også kunne få sitt favorittsystem installert.
Blir den som antatt utstyrt med RS-logoer, vil den også få heftige styling i form av spesielle felger, aerodynamiske hjelpemidler og bremser som står i stil med ytelsene.
Parallelt med lanseringen av TT RS forventes det at 3,2-liters V6-motoren erstattes med 3,6-literen på 280 hk som nå lanseres i Passat R36.