-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Femmer-muskler i TT
5-sylindrede motorer var lenge en spesialitet hos Audi. Nå kan de få sin renessanse.
Ingolstadt er i ferd med å utvikle sin hittil heftigste utgave av TT, trolig med tilleggsbetegnelsen RS. Den skal utfordre Porsche Cayman og BMW Z4 M når den entrer markedet i 2008 med en prislapp på drøyt millionen.
Audi planlegger å utstyre bilen med en 5-sylindret motor – den første på 10 år. De snakker om at den skal levere ca 350 hester gjennom twin-turbo-teknikk.
Quattro blir standard, i kombinasjon med 6-trinns manuell gearkasse. Men DSG-venner vil også kunne få sitt favorittsystem installert.
Blir den som antatt utstyrt med RS-logoer, vil den også få heftige styling i form av spesielle felger, aerodynamiske hjelpemidler og bremser som står i stil med ytelsene.
Parallelt med lanseringen av TT RS forventes det at 3,2-liters V6-motoren erstattes med 3,6-literen på 280 hk som nå lanseres i Passat R36.