-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kjappere TT avslørt
Audi er i ferd med å utvikle en enda raskere versjon av sin sportslige TT. Vi har spionbilder av den hemmelige testbilen.
I dag får du TT med to alternative motorer, basisutgaven med 2-liters TFSI-motor på 200 hk og drift på forhjulene, eller V6-versjonen som yter 250 hk i kombinasjon med Audis anerkjente quattro-teknologi som overfører kreftene til alle fire hjulene.
Men Audi har hintet at de nok kan tenke seg å tilby en hissigere TT-utgave i fremtiden, og det er denne Carparazzi nå har avslørt under testing.
Utilslørt
Bilen er så godt som uten kamuflasje, men den matte sorte finishen gjør det vanskelig å skimte detaljene som skiller denne fra en konvensjonell TT.
Trolig vil modellen bli døpt TTS, og når den kommer på markedet i 2008 er det biler som Porsche Cayman og heftige utgaver av BMW Z4 som skal utfordres.
TTS vil anvende samme 2,0 TFSI motor som S3, men i en enda mer trimmet utgave god for minimum 280 hk. For å sørge for å få kreftene effektivt overført til asfalten utstyres bilen med quattro.
Manuell eller S-Tronic
En 6-trinns manuell gearkasse blir standard, men mange vil nok fortrekke å få sin TTS levert med S-Tronic dobbel clutch kasse. Grunnet sin geniale konstruksjon sørger kassa for mer effektive gearskift og lavere utslipp enn en manuell kasse.
I kombinasjon med V6-motorene blir således prisen den samme enten du velger bil med manuell eller S-Tronic, og det samme kan komme til å skje med TTS.
Den hittil heftigste TTen kommer trolig på markedet i 2008 som både coupé og cabriolet. Med stipulert prislapp på ca 50.000 euro vil den nok havne et godt stykke under millionen her i Norge