-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kjappere TT avslørt
Audi er i ferd med å utvikle en enda raskere versjon av sin sportslige TT. Vi har spionbilder av den hemmelige testbilen.
I dag får du TT med to alternative motorer, basisutgaven med 2-liters TFSI-motor på 200 hk og drift på forhjulene, eller V6-versjonen som yter 250 hk i kombinasjon med Audis anerkjente quattro-teknologi som overfører kreftene til alle fire hjulene.
Men Audi har hintet at de nok kan tenke seg å tilby en hissigere TT-utgave i fremtiden, og det er denne Carparazzi nå har avslørt under testing.
Utilslørt
Bilen er så godt som uten kamuflasje, men den matte sorte finishen gjør det vanskelig å skimte detaljene som skiller denne fra en konvensjonell TT.
Trolig vil modellen bli døpt TTS, og når den kommer på markedet i 2008 er det biler som Porsche Cayman og heftige utgaver av BMW Z4 som skal utfordres.
TTS vil anvende samme 2,0 TFSI motor som S3, men i en enda mer trimmet utgave god for minimum 280 hk. For å sørge for å få kreftene effektivt overført til asfalten utstyres bilen med quattro.
Manuell eller S-Tronic
En 6-trinns manuell gearkasse blir standard, men mange vil nok fortrekke å få sin TTS levert med S-Tronic dobbel clutch kasse. Grunnet sin geniale konstruksjon sørger kassa for mer effektive gearskift og lavere utslipp enn en manuell kasse.
I kombinasjon med V6-motorene blir således prisen den samme enten du velger bil med manuell eller S-Tronic, og det samme kan komme til å skje med TTS.
Den hittil heftigste TTen kommer trolig på markedet i 2008 som både coupé og cabriolet. Med stipulert prislapp på ca 50.000 euro vil den nok havne et godt stykke under millionen her i Norge