-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny luksus-Audi avslørt
Her er beviset på at Audi utvikler en konkurrent til Mercedes CLS.
Som forventet
Vi har tidligere vist datamanipulerte illustrasjoner av Audi A7, men her er det endelige beviset på at Audi har en slik bil under utvikling. Mye tyder på at den er på plass i 2010 dersom ikke markedet for slike biler stopper helt opp.
Modellen, som med stor sannsynlighet skal døpes Audi A7, er en firedørs coupé basert på samme plattform som neste generasjon A8. Den blir en konkurrent til Mercedes CLS, og til en viss grad også til Passat CC.
SE FLERE FREMTIDSMODELLER FRA AUDI HER
Eksklusiv
A7 blir minst like eksklusiv som A8 og vil også dele drivlinjer med denne.
I startfasen kan du nok glemme 2,8-liters bensinmotoren som er rimeligste alternativ i A8-familien.
Muligens blir alternativene bare 4,2-liters V8-motorer for enten bensin eller diesel pluss den store 12-sylindrede dieselmotoren på 6,0 liter.
Siden vil utvalget bli utvidet med nye, kompressor- eller turbomatede motorer. W12-motoren fases trolig ut grunnet høy pris og høye utslipp.
Sannsynligheten er stor for at også quattro blir standard, for det er liten vits å tilby forhjulsdrift i et segment hvor kundene gjerne plusser på med tilbehør for et par hundre tusen kroner.