-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hot Q2 på trappene
Audi Q2 kommer til Norge i oktober, men modellen som er avbildet her får du neppe før i 2018.
Dette er nemlig prototypen på SQ2 - en variant for dem som er ute etter en kompakt crossover med svært potente egenskaper.
Les våre førsteinntrykk av Audi Q2
Den får en drivlinje tilsvarende den vi finner i Audi S3 Sportback – nemlig en 2,0-liters turbo med 300 hester kombinert med quattro firehjulsdrift. Fra før har Audi SQ5 og SQ7, i tillegg til RSQ3.
Og vi ser ikke bort fra at det på sikt kan komme en RSQ2 også – i så fall trolig med 2,5-liters femmer med rundt 350 hester.
Uansett vil Audi Q2 tilbys i langt heftigere utgaver enn hva tilfellet er for konkurrenten fra BMW-familien - Mini Countryman / Paceman John Cooper Works som nøyer seg med 218 hk.
Hvis vi antar at Q2-serien blir priset omtrent som A3 Sportback, vil en SQ2 havne på rundt 700.000 kroner, mens en eventuell RS-variant vil koste rundt 850.000. De vil i så fall bli sjeldne å se på norske skilter.
I første omgang tilbys Q2 med tre bensinmotorer og like mange dieselvarianter – de kraftigste i begge tilfeller med 190 hestekrefter.