-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Under hammeren:
Rusten og møkkete Citroën-skatt
I disse dager pågår en stor auksjon i Frankrike. Mer enn 600 biler, bl.a. 120 Citroën 2CV, skal under hammeren. Alle i en tilstand fra slett-ikke-verst til kan-til-nød-reddes.
Denis Louma heter en herre som disponerte et ubrukt fabrikklokale midt i Frankrike. Denne bygningsmassen gjorde det åpenbart mulig for ham å utvikle seg til samler av det man kanskje kan kalle det maniske slaget.
Her er det samlet endeløse rekker DS’er og ID’er, og enda endeløsere rekker med 2CV’er i etasjen over.
Det har åpenbart vært brukt både tid og penger på å lagre dem forsvarlig, og noen av dem ser faktisk litt blanke ut etter at de er hentet ut og vasket.
Men de fleste er dekket av et solid lag beskyttende støv og hva luften i de trekkfulle lokalene ellers har dratt med seg.
(saken fortsetter under video)
Mest fransk
Nå er det ikke bare Citroëner det dreier seg om, men selv om det dukker opp en Panda og en Range Rover, en 380 SL og en Land Cruiser her og der, er i hvert fall majoriteten franske biler.
Noen er skikkelige samlerobjekter, en hekkmotor Renault 4CV for eksempel, eller lettmetalls Panhard Dyna, og noen er Youngtimere som en Xantia Activa eller nyere Peugeoter.
Et par er beskrevet som «perfekt stand», men de aller fleste heter «registreringspapirer OK, bilen er i funksjons-stand».
Til gjengjeld er prisene moderate. Her ute på bygda, midt mellom Lyon og Clermond-Ferrand, er det ikke akkurat Lamborghini-fraksjonen som er kommet for å by.
Det hele varer frem til lørdag.