-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Under hammeren:
Rusten og møkkete Citroën-skatt
I disse dager pågår en stor auksjon i Frankrike. Mer enn 600 biler, bl.a. 120 Citroën 2CV, skal under hammeren. Alle i en tilstand fra slett-ikke-verst til kan-til-nød-reddes.
Denis Louma heter en herre som disponerte et ubrukt fabrikklokale midt i Frankrike. Denne bygningsmassen gjorde det åpenbart mulig for ham å utvikle seg til samler av det man kanskje kan kalle det maniske slaget.
Her er det samlet endeløse rekker DS’er og ID’er, og enda endeløsere rekker med 2CV’er i etasjen over.
Det har åpenbart vært brukt både tid og penger på å lagre dem forsvarlig, og noen av dem ser faktisk litt blanke ut etter at de er hentet ut og vasket.
Men de fleste er dekket av et solid lag beskyttende støv og hva luften i de trekkfulle lokalene ellers har dratt med seg.
(saken fortsetter under video)
Mest fransk
Nå er det ikke bare Citroëner det dreier seg om, men selv om det dukker opp en Panda og en Range Rover, en 380 SL og en Land Cruiser her og der, er i hvert fall majoriteten franske biler.
Noen er skikkelige samlerobjekter, en hekkmotor Renault 4CV for eksempel, eller lettmetalls Panhard Dyna, og noen er Youngtimere som en Xantia Activa eller nyere Peugeoter.
Et par er beskrevet som «perfekt stand», men de aller fleste heter «registreringspapirer OK, bilen er i funksjons-stand».
Til gjengjeld er prisene moderate. Her ute på bygda, midt mellom Lyon og Clermond-Ferrand, er det ikke akkurat Lamborghini-fraksjonen som er kommet for å by.
Det hele varer frem til lørdag.