-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Forsinket XC90?
Også til Trondheim!
Han var fornøyd, en venn av BIL, som fortalte hvordan han ikke hadde sluppet inn i Volvos XC90 på bilutstillingen på Lillestrøm. Men nå ser det ut til at han må vente på leveringen, dersom han ville ha kjøpt den!


VÃ¥r venn skal i alle fall fÃ¥ kose seg med et bilde av interiøret. Eller kanskje snarere irritere seg?
Vår venn skal i alle fall få kose seg med et bilde av interiøret. Eller kanskje snarere irritere seg?
Vår venn, du bør tro det for dette er sant, hadde fløyet til Detroit i januar, for å se den nye modellen som han hadde hørt skulle debutere der. For dette, trodde han, var en bil han skulle ha.
Der slapp han selvfølgelig ikke inn, den sto der som en halvferdig mock-up. Men han så og hørte nok til at det styrket hans plan om å kjøpe en. Så fikk han beskjed fra sin lokale forhandler om at bilen skulle introduseres på Lillestrøm. Han fløy ned, midt i en travel arbeidsuke, og gledet seg til å få bekreftet at han fikk sine lange ben inn under rattet.
Låst!
Men låst, virkelig? Beskjed ikke bare fra høyeste hold, men fra noen svensker! Interiøret var nemlig ikke klart, og da hjalp det ikke om han bare skulle sjekke målene.
Kom igjen om noen måneder!
Så hang han rundt der da, vi prøvde å hjelpe ham, men nei – låst! Inntil en av Norges desiderte næringslivstopper dukket opp. Plutselig ble dørene åpnet som av magi. Vår mann fikk også sette seg inn da, som nummer to. Men han var ikke veldig imponert over at det var et tryne som måtte til før betjeningen fikk frem nøkkelen. Lysten på en Volvo var sterkt dalende.
Men nå ser det ut som har får ekstra betenkningtid. I Tyskland har Volvo fortalt at i stedet for november-introduksjon vil ikke modellen komme på markedet før godt utpå nyåret. Den ene grunnen som oppgis er at Volvo etterstreber maksimal kvalitet – med andre ord at den ikke er oppnådd enda. Den andre grunnen er at produksjonen i første omgang må rettes mot USA som er denne modellens viktigste marked. Slår man de to forklaringene sammen høres det ut som om USA kan klare seg med dagens kvalitetsnivå.