-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Avensis?
Toyota har i dag sluppet de første bilder av det de omtaler som en ny Avensis. Men hvor ny er den egentlig?
«På den kommende Salon International de l’Auto i Genève vil Toyota presentere sin nye Avensis, deres utfordrer i D-segmentet», heter det i en pressemelding fra Toyota Europa.
De forteller videre at bilen er designet ved Toyotas Design Studio ED2 i Frankrike, utviklet i selskapets R&D Centre i Belgia og skal bygges på Toyota-fabrikken i Storbritannia…
Akkurat som den eksisterende modellen.
Toyota lover innovasjoner på komfort- og sikkerhetsfronten, og en ny motorserie som kombinerer gode ytelser og drivstofføkonomi.
Mer får vi neppe vite før bilen vises i Genève den 3. mars.
Men er dette en helt ny bil eller bare en facelift? Uten tilgang på tekniske data er det vanskelig å fastslå.
Fronten er utvilsomt redesignet i tråd med det vi har sett på nyere Toyota-modeller den siste tiden. Men ellers ser den svært lik ut på dagens modell, generasjon tre, som ble lansert så langt tilbake som i 2008, og fikk et ansiktsløft i 2011. Døm selv ved å studere bildene.
Med helt ny Passat og Mondeo spørs det om en facelift er tilstrekkelig for å løfte salget. Avensis-salget ble nesten halvert fra 2013 til 2014 og er redusert med to tredeler siden 2011. Segmentet er i perioden 2011-2014 redusert med 34 prosent, så Toyota har tapt andeler.
Vi får vente med å felle dommen til vi får mer informasjon når bilen avdukes om to ukers tid.