-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Avensis?
Toyota har i dag sluppet de første bilder av det de omtaler som en ny Avensis. Men hvor ny er den egentlig?
«På den kommende Salon International de l’Auto i Genève vil Toyota presentere sin nye Avensis, deres utfordrer i D-segmentet», heter det i en pressemelding fra Toyota Europa.
De forteller videre at bilen er designet ved Toyotas Design Studio ED2 i Frankrike, utviklet i selskapets R&D Centre i Belgia og skal bygges på Toyota-fabrikken i Storbritannia…
Akkurat som den eksisterende modellen.
Toyota lover innovasjoner på komfort- og sikkerhetsfronten, og en ny motorserie som kombinerer gode ytelser og drivstofføkonomi.
Mer får vi neppe vite før bilen vises i Genève den 3. mars.
Men er dette en helt ny bil eller bare en facelift? Uten tilgang på tekniske data er det vanskelig å fastslå.
Fronten er utvilsomt redesignet i tråd med det vi har sett på nyere Toyota-modeller den siste tiden. Men ellers ser den svært lik ut på dagens modell, generasjon tre, som ble lansert så langt tilbake som i 2008, og fikk et ansiktsløft i 2011. Døm selv ved å studere bildene.
Med helt ny Passat og Mondeo spørs det om en facelift er tilstrekkelig for å løfte salget. Avensis-salget ble nesten halvert fra 2013 til 2014 og er redusert med to tredeler siden 2011. Segmentet er i perioden 2011-2014 redusert med 34 prosent, så Toyota har tapt andeler.
Vi får vente med å felle dommen til vi får mer informasjon når bilen avdukes om to ukers tid.