-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker



















































Camry i Lexus-drakt
På Detroit-utstillingen ble vi presentert for neste generasjon Camry, en svært viktig modell for Toyotas suksess i USA. Snart kan de som ønsker også få den i Lexus-utførelse.
Annonse
Etter nye IS som i Statene selges i 250- og 350-utførelser, blir ES den minste sedanen i Lexus-familien. Den ble avduket i Chicago som den fjerde Lexus med L-finesse design etter nye GS, IS og LS-seriene.
ES 350 er utstyrt med en 3,5-liters V6 god for 272 hk og et maks dreiemoment på 344 Nm. Via en 6-trinns automatkasse leveres kreftene til forhjulene – ulikt hva tilfellet er for de tre andre L-finesse modellene som alle har bakhjulsdrift.
For øvrig skryter Lexus av et høyt sikkerhets- og utstyrsnivå som gjør det vel verdt å betale mer for en Lexus ES enn for en Toyota Camry. Modellen blir trolig et rent USA-prosjekt som aldri når våre breddegrader.