-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil



















































Camry i Lexus-drakt
På Detroit-utstillingen ble vi presentert for neste generasjon Camry, en svært viktig modell for Toyotas suksess i USA. Snart kan de som ønsker også få den i Lexus-utførelse.
Annonse
Etter nye IS som i Statene selges i 250- og 350-utførelser, blir ES den minste sedanen i Lexus-familien. Den ble avduket i Chicago som den fjerde Lexus med L-finesse design etter nye GS, IS og LS-seriene.
ES 350 er utstyrt med en 3,5-liters V6 god for 272 hk og et maks dreiemoment på 344 Nm. Via en 6-trinns automatkasse leveres kreftene til forhjulene – ulikt hva tilfellet er for de tre andre L-finesse modellene som alle har bakhjulsdrift.
For øvrig skryter Lexus av et høyt sikkerhets- og utstyrsnivå som gjør det vel verdt å betale mer for en Lexus ES enn for en Toyota Camry. Modellen blir trolig et rent USA-prosjekt som aldri når våre breddegrader.