-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist



















































Camry i Lexus-drakt
På Detroit-utstillingen ble vi presentert for neste generasjon Camry, en svært viktig modell for Toyotas suksess i USA. Snart kan de som ønsker også få den i Lexus-utførelse.
Annonse
Etter nye IS som i Statene selges i 250- og 350-utførelser, blir ES den minste sedanen i Lexus-familien. Den ble avduket i Chicago som den fjerde Lexus med L-finesse design etter nye GS, IS og LS-seriene.
ES 350 er utstyrt med en 3,5-liters V6 god for 272 hk og et maks dreiemoment på 344 Nm. Via en 6-trinns automatkasse leveres kreftene til forhjulene – ulikt hva tilfellet er for de tre andre L-finesse modellene som alle har bakhjulsdrift.
For øvrig skryter Lexus av et høyt sikkerhets- og utstyrsnivå som gjør det vel verdt å betale mer for en Lexus ES enn for en Toyota Camry. Modellen blir trolig et rent USA-prosjekt som aldri når våre breddegrader.