-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

God gammeldags fornyelse
Morgan omtaler den nye bilen Supersport som deres ledende modell for det 21. århundre. Intet mindre.
Morgan lever sitt eget liv som nisjeaktør og den nye modellen Supersport skal kanskje leve godt frem til det 22. århundre.

Supersport representerer en ny generasjon sportsbil fra Morgan, med en ny aluminiumsplattform som gir et lettere og stivere chassis. Videre har modellen forbedret styring og fjæring.
Moderne funksjoner som integrert blåtann tilkobling og trådløs lading av telefonen representerer et friskt pust fra den tradisjonsrike bilprodusenten.
Lett topp
Brukervennligheten er også forbedret. Nå kan du bytte mellom
hard top og soft top etter hva som passer sesongene.
Hard-topen er i
karbonmateriale og veier bare 19,7 kg. Du slipper å engasjere naboene når toppen
skal av.

I motsetning til andre Morgan-modeller har Supersport bagasjerom som gjør den mye mer praktisk for lengere turer og bilferie.
Tysk drivlinje
Morgan kjøper motor fra BMW og Supersport leveres med B58 TwinPower Turbo rekkesekker som produserer 335 hestekrefter. Motoren er koblet til velkjente ZF som leverer en glimrende 8 trinns automatkasse til bilen.
Morgan og BMW har et 25 år langt samarbeid som begynte med Aero 8 i 2000.
Supersport starter på 85.000 pund før moms og avgifter. Legger vi til moms og norske avgifter runder vi trolig 2 millioner kroner hvis du skal ha bilen på norske skilter.
Aktuelle kunder kan prøvekjøre Supersport hos nærmeste Morgan forhandler allerede fra slutten av april ifølge produsenten. Da henviser de trolig til UK forhandlere.