-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Ny Bentley blir Mulsanne
Som lovet avduket Bentley sin nye store på Pebble Beach i helgen. Og de hentet frem et tradisjonsrikt modellnavn.
Mulsanne er navnet på en del av Le Mans-banen, og Bentley lever fremdeles høyt på en rekke knall-resultater derfra i 20-årene, fem seire på de første åtte løpene!
Så høyt at når de nå igjen kaller en bil for Mulsanne – den forrige Mulsanne avgikk ved døden i 1992 – vil en rekke potensielle kunder nikke gjenkjennende og kunne navnene på the Bentley Boys på rams.
Bentley slapp ikke en eneste teknisk detalj ved presentasjonen, bortsett fra at de bekreftet at det var en V8 motor under det store panseret – og at den velkjente 6,75 liters motoren er bearbeidet i absolutt alle hjørner og kanter, slik at den vil fremstå som en helt ny maskin.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Tradisjonstro
Bilen selv har vært småpresentert gjennom en ganske lang teaser-kampanje de siste månedene, men nå ser vi endelig at det hele er blitt svært vellykket. Den ser ut akkurat slik som en stor Bentley skal se ut, uten at det er en gjenoppfriskning av gamle Arnage.
LES OGSÅ 20 SEKUNDER NY BENTLEY
Fabrikken hadde tatt med en av de gamle 8-liters Bentleyene fra starten av 30-årene, for å fortelle at det var dette mesterverket som egentlig inspirerte den nye modellen.
Hvordan og hvorfor er vanskelig å forstå, men det er antakelig morsomt å fortelle om røtter. Infiniti presenterte også sin nye luksusbil på Pebble Beach, men de kan vanskelig påstå at de følger tradisjonene fra 80 år tilbake.
Mer i Frankfurt
Men det er mulig de store runde lyskasterne i front, med de små ekstralysene ved siden av, er hentet fra et av 8-literens karosserier. Men hvis du slår dem på, og samtidig ser kjørelys-LEDene som er trukket rundt de store kasterne, er det få som vil tro at dette er en bil fra 1930.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Bilen vil slippes en gang neste år, og komme på markedet som en 2011-modell. Den blir presentert skikkelig i Frankfurt om en snau måned, og da vil også alle tekniske detaljer bli offentlige.