-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rollsley trekkes tilbake
Det er alltid spesielt morsomt når 320 Ferrarier må innkalles i USA pga. tekniske feil. Det ligger litt skadefryd i dette, selv kapitalistene slipper ikke unna. Nå er skadefryden på plass igjen, 539 Corniche, Azure og Continental skal inn til sjekk etter at en slik simpelthen eksploderte.

Bilen ble sendt rett hjem til Crewe i England, der den skal sjekkes hele veien. Men i mellomtiden har amerikanske sikkerhets-myndigheter sjekket det de vet om ulykken og har besluttet at her snakker vi nok om bensingasser som ikke blir omhyggelig nok styrt vekk fra passasjer-avdelingen. I en Rolls!! Og at man derfor må innkalle alle kjøretøy i slekt med den forulykkede.
539 slike er nå identifisert, 131 av dem i andre steder i verden enn i Nord-Amerika. Fabrikken beroliger med at de har allerede funnet en måte å sikre seg bedre på. En ny påfyllingsstuss som vil lede alle gassene under bilen og vekk fra alt som heter passasjer-rom.