-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rollsley trekkes tilbake
Det er alltid spesielt morsomt når 320 Ferrarier må innkalles i USA pga. tekniske feil. Det ligger litt skadefryd i dette, selv kapitalistene slipper ikke unna. Nå er skadefryden på plass igjen, 539 Corniche, Azure og Continental skal inn til sjekk etter at en slik simpelthen eksploderte.

Bilen ble sendt rett hjem til Crewe i England, der den skal sjekkes hele veien. Men i mellomtiden har amerikanske sikkerhets-myndigheter sjekket det de vet om ulykken og har besluttet at her snakker vi nok om bensingasser som ikke blir omhyggelig nok styrt vekk fra passasjer-avdelingen. I en Rolls!! Og at man derfor må innkalle alle kjøretøy i slekt med den forulykkede.
539 slike er nå identifisert, 131 av dem i andre steder i verden enn i Nord-Amerika. Fabrikken beroliger med at de har allerede funnet en måte å sikre seg bedre på. En ny påfyllingsstuss som vil lede alle gassene under bilen og vekk fra alt som heter passasjer-rom.