-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Rollsley trekkes tilbake
Det er alltid spesielt morsomt når 320 Ferrarier må innkalles i USA pga. tekniske feil. Det ligger litt skadefryd i dette, selv kapitalistene slipper ikke unna. Nå er skadefryden på plass igjen, 539 Corniche, Azure og Continental skal inn til sjekk etter at en slik simpelthen eksploderte.
Bilen ble sendt rett hjem til Crewe i England, der den skal sjekkes hele veien. Men i mellomtiden har amerikanske sikkerhets-myndigheter sjekket det de vet om ulykken og har besluttet at her snakker vi nok om bensingasser som ikke blir omhyggelig nok styrt vekk fra passasjer-avdelingen. I en Rolls!! Og at man derfor må innkalle alle kjøretøy i slekt med den forulykkede.
539 slike er nå identifisert, 131 av dem i andre steder i verden enn i Nord-Amerika. Fabrikken beroliger med at de har allerede funnet en måte å sikre seg bedre på. En ny påfyllingsstuss som vil lede alle gassene under bilen og vekk fra alt som heter passasjer-rom.