-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ingen kjappere?
Ifølge Bentley er dette verdens raskeste fireseters cabriolet. Den debuterer i Detroit om et par uker.
Selvsagt må den britiske luksusbilprodusenten i tysk eie ha en åpen utgave som kan ta pusten av noen og enhver. De lanserte sin hittil råeste coupé, Continental GT Speed i fjor sommer, og til bilutstillingen i Detroit har de med seg Continental GT Speed Convertible.
Motoren er den samme i de to – en 6,0-liters W12 som byr på 625 hestekrefter og har et maks dreiemoment på 800 Newtonmeter ved 2000 omdreininger.
Blant de raffinerte detaljene vi finner på Continental GT Speed Convertible er blant annet nakkevarmere og 21-tommers spesialfelger.
De skryter av klasseledende vridningsstivhet, men selv om det jo ikke er så mange å sammenligne med i denne klassen, ligger denne i nærheten av stivheten i Lamborghini Gallardo coupé.
Og der finner vi nok forklaringen på vektøkningen – den åpne utgaven veier 175 kg mer enn den lukkede. Men når du veier fem kilo under 2,5 tonn, blir jo dette nærmest å regne for en pølse i slaktetida.
Ytelsene er det i alle fall lite å utsette på (tall for coupé i parentes) – den gjør 0-100 km/t på 4,4 sekunder (4,2), 0-160 km/t på 9,7 sekunder (9,0) mens toppfarten er oppgitt til 325 km/t (330 km/t).
Og har du råd til en bil som dette, så gir du antagelig blaffen i hva den drikker. Med slike ytelser må det likevel regnes som akseptabelt med et snittforbruk på 1,49 liter på mila, eller 2,27 l/mil når du cruiser i byhastigheter.