-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Britisk humor
De tyske spionfotografene klødde seg i hodet da de oppdaget denne bilen. En ny Mercedes?
Samtidig lo Bentley-folket godt – de hadde nemlig kamuflert en 2014-modell Continental Flying Spur testbil som en ny S-Klasse. Det var ikke noe tilfeldig valg, for kamuflerte utgaver av nye S-Klasse observeres også til stadighet.
Men i motsetning til luksus-mercen som totalrenoveres, er justeringene som foretas på Bentley-modellen noe mindre omfattende.
Den gjennomgår det samme «generasjonsskiftet» som Continetal GT gjorde for to år siden, hvilket innebærer kosmetiske endringer og oppdaterte motorer.
Synlige endringer er nye lykter foran og bak, nye speilhus og dørhåndtak, ny grill samt nye støtfangere som endrer uttrykket foran og bak.
W12-motoren er modifisert med ny motorstyring som øker effekten og reduserer utslippene. Men 575 hester og 700 Newtonmeter i en 2,5-tonns bil krever sin næring, så snittforbruket vil nok ligge på over halvannen liter på mila.
Da er det godt å vite at det også kommer et 8-sylindret alternativ med nesten samme ytelser og vesentlig lavere forbruk.
LES OM: Bentley på sparebluss