-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Britisk humor
De tyske spionfotografene klødde seg i hodet da de oppdaget denne bilen. En ny Mercedes?
Samtidig lo Bentley-folket godt – de hadde nemlig kamuflert en 2014-modell Continental Flying Spur testbil som en ny S-Klasse. Det var ikke noe tilfeldig valg, for kamuflerte utgaver av nye S-Klasse observeres også til stadighet.
Men i motsetning til luksus-mercen som totalrenoveres, er justeringene som foretas på Bentley-modellen noe mindre omfattende.
Den gjennomgår det samme «generasjonsskiftet» som Continetal GT gjorde for to år siden, hvilket innebærer kosmetiske endringer og oppdaterte motorer.
Synlige endringer er nye lykter foran og bak, nye speilhus og dørhåndtak, ny grill samt nye støtfangere som endrer uttrykket foran og bak.
W12-motoren er modifisert med ny motorstyring som øker effekten og reduserer utslippene. Men 575 hester og 700 Newtonmeter i en 2,5-tonns bil krever sin næring, så snittforbruket vil nok ligge på over halvannen liter på mila.
Da er det godt å vite at det også kommer et 8-sylindret alternativ med nesten samme ytelser og vesentlig lavere forbruk.
LES OM: Bentley på sparebluss