-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Britisk humor
De tyske spionfotografene klødde seg i hodet da de oppdaget denne bilen. En ny Mercedes?
Samtidig lo Bentley-folket godt – de hadde nemlig kamuflert en 2014-modell Continental Flying Spur testbil som en ny S-Klasse. Det var ikke noe tilfeldig valg, for kamuflerte utgaver av nye S-Klasse observeres også til stadighet.
Men i motsetning til luksus-mercen som totalrenoveres, er justeringene som foretas på Bentley-modellen noe mindre omfattende.
Den gjennomgår det samme «generasjonsskiftet» som Continetal GT gjorde for to år siden, hvilket innebærer kosmetiske endringer og oppdaterte motorer.
Synlige endringer er nye lykter foran og bak, nye speilhus og dørhåndtak, ny grill samt nye støtfangere som endrer uttrykket foran og bak.
W12-motoren er modifisert med ny motorstyring som øker effekten og reduserer utslippene. Men 575 hester og 700 Newtonmeter i en 2,5-tonns bil krever sin næring, så snittforbruket vil nok ligge på over halvannen liter på mila.
Da er det godt å vite at det også kommer et 8-sylindret alternativ med nesten samme ytelser og vesentlig lavere forbruk.
LES OM: Bentley på sparebluss