-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Nok en åpen Bentley
Bare dager etter at den første åpne Azure er levert til en lykkelig eier, forteller Bentley at nå er også en annen cabriolet på bånd i Crewe.
Det er Continental-familien som nå får sitt tredje medlem, den åpne Continental GTC. Fra før består serien av Continental GT Coupe og den 4-dørs sedanen med det velklingende tilnavnet Flying Spur.
Med litt undertrykket skam forteller Bentley i en pressemelding at de har fått litt starthjelp fra morselskapet i Tyskland i forbindelse med Flying Spur. I rene ord betyr det at noen eiere kjører rundt i biler bygget ved glassfabrikken i Dresden, en fabrikk som ikke er altfor opptatt med sin primæroppgave - å bygge Phaeton.
Men fra årsskiftet vil alle Bentleyer komme fra fabrikken i Crewe i England, trøster de. Fortsatt vil nok det meste av bilen ha sitt opphav i Tyskland, deriblant den 6-liters W12 motoren som yter 560 hk og gjør 0 til 100 på 5,1 sekund.
Potensiell toppfart er 312 km/t i lukket tilstand og 306 km/t når taket er åpent. I betraktning av at bilen veier 2,5 tonn, er nesten fem meter lang og to meter bred er dette anstendige ytelser.