-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nok en åpen Bentley
Bare dager etter at den første åpne Azure er levert til en lykkelig eier, forteller Bentley at nå er også en annen cabriolet på bånd i Crewe.
Det er Continental-familien som nå får sitt tredje medlem, den åpne Continental GTC. Fra før består serien av Continental GT Coupe og den 4-dørs sedanen med det velklingende tilnavnet Flying Spur.
Med litt undertrykket skam forteller Bentley i en pressemelding at de har fått litt starthjelp fra morselskapet i Tyskland i forbindelse med Flying Spur. I rene ord betyr det at noen eiere kjører rundt i biler bygget ved glassfabrikken i Dresden, en fabrikk som ikke er altfor opptatt med sin primæroppgave - å bygge Phaeton.
Men fra årsskiftet vil alle Bentleyer komme fra fabrikken i Crewe i England, trøster de. Fortsatt vil nok det meste av bilen ha sitt opphav i Tyskland, deriblant den 6-liters W12 motoren som yter 560 hk og gjør 0 til 100 på 5,1 sekund.
Potensiell toppfart er 312 km/t i lukket tilstand og 306 km/t når taket er åpent. I betraktning av at bilen veier 2,5 tonn, er nesten fem meter lang og to meter bred er dette anstendige ytelser.