-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tilbakekalling av Berlingo og Partner
14.000 norskregistrerte Citroën Berlingo og Peugeot Partner produsert mellom september 1999 og juni 2003, er under tilbakekalling - 7000 av hvert merke.

Årsaken er ønsket om en sikkerhetsforbedring i framfjærene, som skal utstyres med stålskåler på undersiden for å holde dem i posisjon dersom en fjær sprekker. Modifiseringen skjer hos merkeforhandlerne og uten omkostninger for kundene.
Nå er ikke dette fullt så dramatisk som det høres ut som. Fjærbrudd er ikke noe uvanlig fenomen på eldre biler, men på biler med McPherson-forstilling kan nedre del av fjæra gli ut og i verste fall punktere dekket dersom den ikke er sikret mot utglidning – som på disse modellene. Imidlertid er heller ikke dette så dramatisk som det høres ut som, for fjærbrudd skjer helst når hjulet har maksimalt styreutslag, gjerne ved lukeparkering - eller i hvert fall ved minimal hastighet dersom man da ikke kjører fullstendig idiot.
Peugeot Norge har fått innrapportert to slike punkteringer på Partner, mens Citroën Norge ikke kjenner til noen tilfeller på Berlingo. Begge forteller at tilbakekallingsaksjonene allerede er i gang og at det vil drøye noen måneder før så mange biler er gjennom oppgradering, men de sier også at det overhodet ikke er noen grunn til panikk.
For forbrukeren er det uansett trygt å vite at også billigmodeller tas på alvor hva gjelder tilbakekallingsaksjoner.