-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Porsche-sjefen går
Styret i Porsche takker av Dr. Oliver Blume som toppsjef. Styrelederen, Dr. Wolfgang Porsche uttaler at selskapet er fornøyd med innsatsen på tross av at aksjekursen har stupt og selskapet sliter.
Han kommer til å gå av før slutten av året etter å ha fått marsjordre fra styret, melder Automobilwoche.
Han beholder imidlertid sin rolle som sjef for Volkswagen-gruppen.
Avgjørelsen kommer etter kritikk av Blumes dobbeltrolle, som representanter for aksjonærene mente førte til interessekonflikter, og forsinkede beslutninger i Porsche grunnet hyppig fravær av sjefen.
Ny sjef skal være på plass fra 1. januar:
Michael Leiters, som var sjef for McLaren frem til april i år, er bekreftet som Blumes ettefølger.
Han har også bakgrunn fra Porsche, der han arbeidet i 13 år, og fra Ferrari og McLaren.

Samtidig med Blumes avgang forventes det at produksjonssjef Albrecht Reimold også forlater sin stilling, som ledd i en bredere omstrukturering av styret hos sportsbilprodusenten.
Blume, som nylig har satt en klar strategisk kurs for Porsche ved å korrigere modellpolitikken med mer fleksibilitet hva gjelder drivlinjer inkludert en vridning tilbake mot forbrenningsmotorer, hadde tidligere forsvart sin dobbeltrolle som gunstig for Porsche.
Han har imidlertid også presisert at dobbeltrollen ikke var ment å skulle være permanent.
