-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nissan GT-R til FIA GT1
Nissans motorsportavdeling, NISMO, bekrefter at de skal delta i FIA GT1-verdensmesterskapet i år. Bilen er basert på en GT-R.
Det er foreløpig to team som får stille til start med Nissan GT-R-biler i det nye verdensmesterskapet. Som samarbeidspartnere har Nismo valgt britiske Sumo Power GT og sveitsiske Swiss Racing Team.
Nismo vil levere teknisk support til begge teamene.
Racing-utgaven av GT-R har en 5,6-liters V8 med 600 hk og et dreiemoment på 650 Nm. Kreftene sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns klikk-klakk-kasse. Bremsene har kombinasjonen karbon-keramikk med 6-pots calipere i alle fire hjørner.
GT1-bilen skal veie ca 1350 kg – nesten 400 kg mindre enn en standard GT-R. Med en prisindikasjon på rundt fire millioner, blir dermed kiloprisen ganske svimlende.
LES: Vi har kjørt Nissan GT-R på bane