-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt opplag av Cadillacs SRX
Den gamle SRX var ikke akkurat en suksess. Nå går Cadillac rett i strupen på Lexus med sin nye.
Det er noen som har mindre fantasi enn andre når det gjelder å finne på modellnavn. Hvorfor måtte for eksempel Toyota kalle sin Land Rover-konkurrent Land Cruiser? Kanskje det er for å hevne seg, på Landies vegne, at Cadillac har døpt sin cross-over SRX – den er nemlig rettet direkte mot Lexus RX.
Nå kan man vanskelig påstå at den første angrepsbølgen var spesielt vellykket. Når man teller opp resultatet fra valplassen – det amerikanske bilmarkedet – gikk RX ut med en 63.610 – 16.156 seier over SRX. Overlegent heter det.
Nå er den mer kompakte SRX med en helt ny plattform endelig her – etter en alt for tidlig debut i Detroit for mer enn ett år siden. GM bruker NY-utstillingen til å vise frem 2010-utgaven, selv om den ikke vil lande hos forhandlerne før etter sommerferien.
Tøffe karosserilinjer, en utvilsom Caddy-front, to ganske magre V6-motorer (265-hesters 3-liter eller 300-hesters 2,8-liter turbo), seks automat-trinn og muligheter for for- eller fire-hjulsdrift. I USA gjøres det også et poeng av at bilen kan bruke Normal bensin og ikke den dyrere Super, slik de fleste konkurrentene gjør.
Den kommer til å prises et stykke under RX, og selv om GM ikke vil si noe om hvordan de regner med at denne skal klare seg mot Lexus (og de andre konkurrentene, for eksempel Q5, X3, GLK, Tiguan og XC 60 sammen med Acura RDX og Infiniti EX), sier de i hvert fall at de regner med at denne kommer til å selge meget bedre enn den gamle SRX.
Det hadde vært litt oppsiktsvekkende om de hadde sagt noe annet.