-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nytt opplag av Cadillacs SRX
Den gamle SRX var ikke akkurat en suksess. Nå går Cadillac rett i strupen på Lexus med sin nye.
Det er noen som har mindre fantasi enn andre når det gjelder å finne på modellnavn. Hvorfor måtte for eksempel Toyota kalle sin Land Rover-konkurrent Land Cruiser? Kanskje det er for å hevne seg, på Landies vegne, at Cadillac har døpt sin cross-over SRX – den er nemlig rettet direkte mot Lexus RX.
Nå kan man vanskelig påstå at den første angrepsbølgen var spesielt vellykket. Når man teller opp resultatet fra valplassen – det amerikanske bilmarkedet – gikk RX ut med en 63.610 – 16.156 seier over SRX. Overlegent heter det.
Nå er den mer kompakte SRX med en helt ny plattform endelig her – etter en alt for tidlig debut i Detroit for mer enn ett år siden. GM bruker NY-utstillingen til å vise frem 2010-utgaven, selv om den ikke vil lande hos forhandlerne før etter sommerferien.
Tøffe karosserilinjer, en utvilsom Caddy-front, to ganske magre V6-motorer (265-hesters 3-liter eller 300-hesters 2,8-liter turbo), seks automat-trinn og muligheter for for- eller fire-hjulsdrift. I USA gjøres det også et poeng av at bilen kan bruke Normal bensin og ikke den dyrere Super, slik de fleste konkurrentene gjør.
Den kommer til å prises et stykke under RX, og selv om GM ikke vil si noe om hvordan de regner med at denne skal klare seg mot Lexus (og de andre konkurrentene, for eksempel Q5, X3, GLK, Tiguan og XC 60 sammen med Acura RDX og Infiniti EX), sier de i hvert fall at de regner med at denne kommer til å selge meget bedre enn den gamle SRX.
Det hadde vært litt oppsiktsvekkende om de hadde sagt noe annet.