-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt opplag av Cadillacs SRX
Den gamle SRX var ikke akkurat en suksess. Nå går Cadillac rett i strupen på Lexus med sin nye.
Det er noen som har mindre fantasi enn andre når det gjelder å finne på modellnavn. Hvorfor måtte for eksempel Toyota kalle sin Land Rover-konkurrent Land Cruiser? Kanskje det er for å hevne seg, på Landies vegne, at Cadillac har døpt sin cross-over SRX – den er nemlig rettet direkte mot Lexus RX.
Nå kan man vanskelig påstå at den første angrepsbølgen var spesielt vellykket. Når man teller opp resultatet fra valplassen – det amerikanske bilmarkedet – gikk RX ut med en 63.610 – 16.156 seier over SRX. Overlegent heter det.
Nå er den mer kompakte SRX med en helt ny plattform endelig her – etter en alt for tidlig debut i Detroit for mer enn ett år siden. GM bruker NY-utstillingen til å vise frem 2010-utgaven, selv om den ikke vil lande hos forhandlerne før etter sommerferien.
Tøffe karosserilinjer, en utvilsom Caddy-front, to ganske magre V6-motorer (265-hesters 3-liter eller 300-hesters 2,8-liter turbo), seks automat-trinn og muligheter for for- eller fire-hjulsdrift. I USA gjøres det også et poeng av at bilen kan bruke Normal bensin og ikke den dyrere Super, slik de fleste konkurrentene gjør.
Den kommer til å prises et stykke under RX, og selv om GM ikke vil si noe om hvordan de regner med at denne skal klare seg mot Lexus (og de andre konkurrentene, for eksempel Q5, X3, GLK, Tiguan og XC 60 sammen med Acura RDX og Infiniti EX), sier de i hvert fall at de regner med at denne kommer til å selge meget bedre enn den gamle SRX.
Det hadde vært litt oppsiktsvekkende om de hadde sagt noe annet.