-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dette er nye Toyota Celica
Tokyo – En legende kommer tilbake. Toyota har klar en helt ny Celica. Men mye av bilen kommer fra Subaru. Og den har bakhjulstrekk.
Det er blitt lengre og lengre mellom coupéer med egen identitet. Opel har ikke lengre sin Calibra eller Ford sin Capri. Volkswagen har imidlertid en ny Scirocco – og nå følger Toyota opp med en ny coupé.
Neste år er den på plass i Norge – den helt nye Celica som under utvikling bærer navnet FT-86.
Dette er en helhjertet coupé med bakhjulstrekk – men mye av bilen er hentet fra Subaru. Det er chassiset og ikke minst boxermotoren på 200 hk som man også finner i Impreza. Chassiet er av samme familie som det man finner i Outback.
Men hjelpen fra Subaru til tross – bilen får ikke firehjulstrekk.
De første tegn på en kommende coupé, viste Toyota på bilutstillingen i Detroit i 2007. Allerede da sa Toyota-folk under fire øyne at ”dette blir vår neste Celica”.
Og det er ikke mange årene siden Toyota hadde et bredt utvalg av sportslige biler, med MR2, Supra og Celica. Deretter er det blitt mer og mer hybrid og SUV – og mindre og mindre sportslige biler.
Men nå er snart ringen sluttet. Dog vil neppe Toyota lansere mer enn denne ene sportsbilen. I alle fall ikke under eget navn.