-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Bildeler.no:
Gjør det enklere å hente varer
Nettbutikken Bildeler.no opplever stor vekst, og mange kunder ønsker å hente varene sine selv på Lierskogen. Dette fører til perioder med stor pågang i butikken, som også fungerer som hentepunkt.
Bildeler.no tar nå kundeservice til et nytt nivå, ved å tilby mer fleksibilitet. Nå kan kunder hente varer når som helst på døgnet, helt uavhengig av butikkens åpningstider, takket være nye og brukervennlige pakkebokser.
De nye pakkeboksene som er plassert på baksiden av butikken på Lierskogen, gir kundene muligheten til å hente varer 24/7. Alt som kreves er et tastetrykk.
Kundene bestiller som vanlig fra nettsiden. Når varen er klar for henting får kunden SMS med en unik kode. Koden tastes inn på skjermen, og en boks med kundens vare åpner seg automatisk – enkelt og raskt.
– Vi ønsker å gjøre det enklest mulig for kundene våre, og de nye pakkeboksene er helt i tråd med den strategien, sier Frode Kittelsen, daglig leder i Bildeler.no.
– Mange kunder foretrekker å hente varene selv, men har vært avhengig av butikkens åpningstider. Med pakkeboks kan de nå hente varen akkurat når det passer dem, uten å måtte stå i kø.
Bildeler.no har stor tro på at den nye løsningen vil bli godt mottatt av kundene.
– Vi er sikre på at dette vil bidra til økt kundetilfredshet. Ikke bare sparer det kundene for tid, men det gir større frihet til å hente når man selv ønsker det. Dette er helt i tråd med vår strategi om å levere på kundenes forventninger og gjøre handleopplevelsen så enkel som mulig, avslutter Kittelsen.
Den nye kundevennlige løsningen består av 86 bokser som blir fylt med ordrer hver eneste morgen og etterfylt gjennom dagen frem til klokken 18. Vårt mål er at 90% av kundene som vil hente sin egen vare, vil gjøre det fra en pakkeboks.