-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Opels nye ansikt
Nå skal også Opel ha oss til å interessere oss for noe vi ikke aner hva er. Et nytt designspråk!
Hadde det ikke vært for at jeg har masse respekt for Mark Adams hadde jeg vel latt dette gå i glemmeboken, foreløpig.
Men Opels designsjef er en av de bedre i bransjen, og når han snakker om at «vi trenger vårt eget territorium» når han snakker om Opel (og Vauxhall) i forbindelse med den nye PSA-overbyggingen, blir han en ganske spennende røst der ute i jungelen.
Samtidig som han har et ganske klart syn på hvordan man kan klare å kombinere det tysk/engelske på en måte som vider respekt for begge merkenes dype røtter.
På designsentret i Rüsselsheim jobber de etter et sett regler som de har døpt Opel Compass, og resultatet av den første Compass-innsatsen skal vi få se på Paris-utstillingen i oktober.
Det eneste lure-bildet Opel har sluppet av den kommende kreasjonen antyder en form under et grått teppe. Vi kan ikke en gang avgjøre om det er en to-dørs eller fire-dørs eller hvor fastback den er.
Det eneste vi ser er at den i stor grad beholder signaturlyset i front og det ser også ut til at den har et ganske langt panser.
Kan vi håpe på noe GT Concept-aktig (Genève 2016) som har vokst opp og blitt stor?
Det er vel en av de beste konseptene fra dette ti-året – og for en oppskrift: Turbo, bensin og bakhjulsdrift! Ikke noe dill-dall der nei.
Men vi aner jo ikke om den nye bilen vil dele noe av dette.
Vi vet jo heller ikke noe om hva slags plattform den nye bilen vil stå på. Det som har vært sagt til nå er at alle Opeler vil ha en elektrifisert versjon innen 2024, og vi vet også at dette vil vi se starten på i 2020 med fire modeller:
Batteriutgave av nye Corsa, Ampera-e vil vi få, Grandland-X i plug-in hybrid versjon og det vil komme en elektrifisert varebil.
Dessuten vet vi at designavtalene med GM (først og fremst Buick) også ender i 2024 og at fra da av skal alle plattformene være de PSA-bygde CMP- og EMP2-versjonene.
Men det hjelper oss ikke mer når vi skal forsøke å titte under dyna til Mark Adams og hans muntre team.