-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hvorfor gikk R-R Gott?
Alt skulle være fryd og glede hos Rolls-Royce nå. Salget ser ut til å gå bra, BMW får masse applaus for sin RR-innsats, og selskapets første 100 år feires med store fanfarer over hele verden. Og så kommer det en lakonisk melding som forteller at Gott har gått.

Karl-Heinz Kalbfell, i ledersjiktet hos BMW (54 år), har overtatt som daglig leder for Rolls-Royce etter Tony Gott som overraskende har trådt tilbake.
Punktum.
Tony Gott var lenge en av heltene i RR-systemet. Han var direktør for Rolls/Bentley da Volkswagen gjorde sitt vanvittige raid mot Storbritannia, og først i ettertid oppdaget at de ikke hadde fått med seg selve juvelen: Rolls-Royce.
Etter litt frem og tilbake gikk Gott til Rolls-Royce-delen – men ikke før han hadde gjort et par skikkelige Bentley-stunt som også hadde satt tyskerne skikkelig på plass.
Det har vel ikke vært annet enn godord, verken med hensyn til produktet eller lanseringen/markedsføringen av det etter at Gotts Phantom kom den 1. januar i fjor, og det er ikke tvil om at Rolls møter forretningsplanen bedre enn både Maybach og alle VWs merkelige overklasse-forsøk.
Men i etterkant vil det vel komme antydninger til forklaringer på hvorfor dette hastige skrittet.
La det også være nevnt at når først en ny skulle utnevnes, er ikke Kalbfell-grepet særlig overraskende. Han kjenner både produkt og produksjonssted forholdsvis bra. Det var nemlig han som fikk det hele på lufta som Managing Director for det som BMW ut hele 2002 kalte the Rolls-Royce Project.