-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Caddy-prod i Kina?
Det er nå to år siden GM introduserte sine luksusmerker i Kina. En stor Cadillac/Saab forhandler åpnet i Hong Kong. Nå skal bilene inn på fastlandet for alvor, Cadillac skal kanskje til og med i produksjon der.

Etter et stort lokale i Seoul var dette det første anlegget i Asia/Pacific regionen som hadde felles salg av GMs europeiske og amerikanske prestisjemerker.
Men nå går Generalen enda et skritt videre. CTS skal eksporteres til fastlandet og selges gjennom etablerte forhandlere der. (Buick Regal/Sail er for eksempel et av de lokale GM-produktene) Og det blir sagt at dersom interessen for bilen er såpass stor at man ser for seg et salg på mer enn 1000 biler/år, vil man begynne å sette den sammen lokalt.
GM måtte se sin markedsandel i Kina droppe fra 7,8 til 6,8 prosent i første kvartal i år. De hadde noen hikk med en underleverandør, men sier de regner med å være i rute igjen, akkumulert, når andre kvartal telles opp.