-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Caddy-prod i Kina?
Det er nå to år siden GM introduserte sine luksusmerker i Kina. En stor Cadillac/Saab forhandler åpnet i Hong Kong. Nå skal bilene inn på fastlandet for alvor, Cadillac skal kanskje til og med i produksjon der.

Etter et stort lokale i Seoul var dette det første anlegget i Asia/Pacific regionen som hadde felles salg av GMs europeiske og amerikanske prestisjemerker.
Men nå går Generalen enda et skritt videre. CTS skal eksporteres til fastlandet og selges gjennom etablerte forhandlere der. (Buick Regal/Sail er for eksempel et av de lokale GM-produktene) Og det blir sagt at dersom interessen for bilen er såpass stor at man ser for seg et salg på mer enn 1000 biler/år, vil man begynne å sette den sammen lokalt.
GM måtte se sin markedsandel i Kina droppe fra 7,8 til 6,8 prosent i første kvartal i år. De hadde noen hikk med en underleverandør, men sier de regner med å være i rute igjen, akkumulert, når andre kvartal telles opp.