-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mye pepper til DC-toppen
Som ventet ble det ganske hissig språkbruk på Daimlerchryslers generalforsamling i Berlin i går. Men ledelsen later til å sitte trygt.

Må man virkelig skyte seg selv i foten for å vise at man har peiling på førstehjelp spurte Klaus Kaldemorgen – han representerer mer enn 10 prosent av aksjene.
Jürgen Schrempp, konsernets leder, er imidlertid en tøff type – det er ikke lenge siden han over en helside i Financial Times fikk fortalt hvor flink han er, og han sto i mot alle angrep i går. Han har sterk støtte fra fagbevegelsen i Tyskland, han betaler ut rekordstort utbytte (og det er vel et stort spørsmål om hvor lenge de har råd til det), og han har en styreformann som støtter ham hele veien. Dermed er også de tunge investorene med fremdeles, på tross av åpenbar kritikk derfra i går.
Men tallene taler klart. I fjerde kvartal i fjor endte resultatet til Mercedes på nesten ikke no – 20 millioner Euro, ned fra 784 året før. Og fredag før generalforsamlingen fikk vi høre at første halvår i år vil vise en svakere utvikling. På Generalforsamlingen var uttrykket endret til svært vanskelig. (Mange venter rent tap blant annet fordi det viser seg at Smart-saneringen vil koste 1,2 milliarder). På generalforsamlingen ble det også gitt klar beskjed om at nå så man ikke lenger mulighet til å opprettholde det opprinnelige målet på 5,8 milliarder i driftsresultat i år. Dette pluss alt for vage utsikter frem mot 2007 var med på å få fonds som Union til å true med at de ikke kom til å stemme på årets generalforsamling.
Men bånnlinja er at 95% av stemmene ikke ga det sittende styret mistillit. Og ikke minst Chryslers nylige historie gir jo håp om at det går an å snu skuta.