-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Noen ønsker Daimlerchrysler
Financial Times meldte at store Daimlerchrysler-eiere har fått tilbud fra investorer om å overta aksjene. Formålet er åpenbart å dele opp selskapet igjen.
Både Deutsche Bank og Kuwait Investment Authority (som til sammen eier 17,6% av kapitalen) skal ha fått en rekke tilbud de siste 12 månedene skriver avisen. Tilbudene skal komme både fra store investorer og fra banker som representerer dem. Begge disse to eierne unnlot imidlertid å kommentere FTs historie.
Deutsche Bank har for lengst sagt at de ikke lenger har strategisk interesse av å tviholde på DC-aksjene, men det er allikevel mye som taler for at det er politisk umulig for dem å selge dem. Daimlerchrysler er på tross av sine globaliseringsambisjoner sett på som erketysk, fagforeningene er positive til firmaet hvor sjefen selv sitter trygt på grunn av et klassisk tysk nettverk.
Allikevel tror avisen at tilbudene som har dukket opp er avvist fordi de har satt verdien på selskapet for lavt i forhold til hva eierne oppvatter som virkelighet. Deutsche Bank har satt 38 Euro som en passende salgspris, i dag er aksjenes verdi 32 pr stk og et tilbud for hele pakka har antakelig vært enda lavere.
Hvem som kan stå bak et slikt tilbud spekuleres det ikke i. Til nå har ingen utenlandske investorer lagt mer enn 10 milliarder i tyske firmaer. Daimlerchrysler, som heller ikke ville kommentere historien, har tross alt en kapitalisert verdi på 32 milliarder.