-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Fremdeles dialog GM-Fiat
Selv om meklingsperioden gikk ut uten noen deal, behøver ikke det bety at vi ikke snakker sammen, sier Fiat-kilder til Reuters.

Reuters bemerker at det er mange som sier at kommunikasjonskanalene fremdeles er vid åpne. Det dreier seg selvfølgelig om hvorvidt Fiat kan kreve at GM kjøper opp hele bilprodusenten, med gjeld og forpliktelser og sjefer og hele pakka. Og om hvor mye GM eventuelt er villig til å betale for å slippe å gjøre denne handelen.
- At meklingsperioden ble avsluttet uten at Fiat erklærte sin put opsjon og uten at GM dro hele saken inn for retten, må jo bety at partene fremdeles prater sammen og at de prøver å finne et hyggelig kompromiss, skrev byrået.
Det ble også kjent at Fiats økonomidirektør nylig gjennomførte et langt møte med kreditor-bankene. Men det var for å diskutere strategi, ikke GM-saken, sier Fiat-kilder. Bankene er imidlertid ganske opptatt av akkurat dette, et lån på 3 milliarder euro fra 2002 ble gitt med mye av (den tilsynelatende) sikkerheten bundet opp i at Fiat virkelig hadde rett til å kreve at GM kjøpte dem.