-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fremdeles dialog GM-Fiat
Selv om meklingsperioden gikk ut uten noen deal, behøver ikke det bety at vi ikke snakker sammen, sier Fiat-kilder til Reuters.

Reuters bemerker at det er mange som sier at kommunikasjonskanalene fremdeles er vid åpne. Det dreier seg selvfølgelig om hvorvidt Fiat kan kreve at GM kjøper opp hele bilprodusenten, med gjeld og forpliktelser og sjefer og hele pakka. Og om hvor mye GM eventuelt er villig til å betale for å slippe å gjøre denne handelen.
- At meklingsperioden ble avsluttet uten at Fiat erklærte sin put opsjon og uten at GM dro hele saken inn for retten, må jo bety at partene fremdeles prater sammen og at de prøver å finne et hyggelig kompromiss, skrev byrået.
Det ble også kjent at Fiats økonomidirektør nylig gjennomførte et langt møte med kreditor-bankene. Men det var for å diskutere strategi, ikke GM-saken, sier Fiat-kilder. Bankene er imidlertid ganske opptatt av akkurat dette, et lån på 3 milliarder euro fra 2002 ble gitt med mye av (den tilsynelatende) sikkerheten bundet opp i at Fiat virkelig hadde rett til å kreve at GM kjøpte dem.