-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
GM/Fiat forever?
Signaler fra Livorno, av alle steder, antyder at det er True Love mellom Fiat og GM og at alliansen kan vare evig. Svaret fra Detroit var (nesten) like positivt.
Om fem års tid skal Fiat igjen ha rundet to-millioners merket. Og det er modeller som Panda som skal hjelpe oss å nå dette målet, sa han. Biler som i fullt monn uttrykker Fiats ånd og som representerer våre klare planer om å komme tilbake. Men han er samtidig ikke større i kjeften enn at han sier at situasjonen er bedret betraktelig i forhold til hvordan det så ut for 8 måneder siden. Andre hadde nok brukt 2004-tallene i forhold til 2003 (salgvolumet har økt 3 prosent) atskillig mer kunstferdig enn han ikke brukte det.
Han kom også inn på den felles modellutviklingen de har med GM (for den neste Corsa kan du for eksempel godt skrive 60 prosent Fiat, ser det ut som nå) og han sa at han trodde denne alliansen ville kunne vare evig.
Svaret fra Detroit kom nesten umiddelbart. Corriere della Sera kunne fortelle at GMs talsmann, Jerry Dubrovski kunne fortelle at Vi er meget fornøyd med den prosessen vi har gående med Fiat.
Men vil du vite noe om den nye modellen må du nok vente enda en liten stund.