-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM/Fiat forever?
Signaler fra Livorno, av alle steder, antyder at det er True Love mellom Fiat og GM og at alliansen kan vare evig. Svaret fra Detroit var (nesten) like positivt.
Om fem års tid skal Fiat igjen ha rundet to-millioners merket. Og det er modeller som Panda som skal hjelpe oss å nå dette målet, sa han. Biler som i fullt monn uttrykker Fiats ånd og som representerer våre klare planer om å komme tilbake. Men han er samtidig ikke større i kjeften enn at han sier at situasjonen er bedret betraktelig i forhold til hvordan det så ut for 8 måneder siden. Andre hadde nok brukt 2004-tallene i forhold til 2003 (salgvolumet har økt 3 prosent) atskillig mer kunstferdig enn han ikke brukte det.
Han kom også inn på den felles modellutviklingen de har med GM (for den neste Corsa kan du for eksempel godt skrive 60 prosent Fiat, ser det ut som nå) og han sa at han trodde denne alliansen ville kunne vare evig.
Svaret fra Detroit kom nesten umiddelbart. Corriere della Sera kunne fortelle at GMs talsmann, Jerry Dubrovski kunne fortelle at Vi er meget fornøyd med den prosessen vi har gående med Fiat.
Men vil du vite noe om den nye modellen må du nok vente enda en liten stund.