-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny storlimo fra VW?
For fire år siden viste Volkswagen noe de kalte Concept D (bildet) på Frankfurt-utstillingen. Den morphet seg til Phaeton. Dersom de nå viser et Concept C, eller hva de kaller den på Frankfurt i år, ønsker vi den litt mer hell og lykke enn Phaeton ble til del.
VWs egne folk har halvveis bekreftet hele historien, dere vil få et inntrykk av den når dere ser den nye Passaten neste år er et av sitatene. Man har sågar satt et internt navn på den: C1.
Nå har Bernd Pischetsrieder bekreftet at noe er på vei, og som toppsjef for VW-konsernet burde han jo vite det. Til journalister i London kunne han fortelle at med denne på plass i 2005 ville VW dekke 85% av markedet, han brukte uttrykket sportslig og antydet at man ikke skulle se bort fra at den fikk en utforming i nærheten av Renault Vel Satis eller Opel Signum.
Flere detaljer finnes foreløoig ikke, men det er ikke vanskelig å regne seg til at en slik bil bør bygges i 50.000 eksemplarer årlig hvis det skal være noe poeng i den.
Med et slikt volum er det vel snart på tide at VW ikke bare lærer seg å bygge overklasse, men også å selge dem. Av de planlagte W8-utgavene av den nåværende Passat har de vel bare solgt halvparten. Og Phaeton er fremdeles en dårlig vits. 2.128 enheter i første halvår, og der kan du tro salget er økende nå: hele 453 i juni! En C1 vil kunne være en elegant løsning på å gi Phaeton en barmhjertig, men nesten umerkelig, aktiv dødshjelp.