-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny storlimo fra VW?
For fire år siden viste Volkswagen noe de kalte Concept D (bildet) på Frankfurt-utstillingen. Den morphet seg til Phaeton. Dersom de nå viser et Concept C, eller hva de kaller den på Frankfurt i år, ønsker vi den litt mer hell og lykke enn Phaeton ble til del.
VWs egne folk har halvveis bekreftet hele historien, dere vil få et inntrykk av den når dere ser den nye Passaten neste år er et av sitatene. Man har sågar satt et internt navn på den: C1.
Nå har Bernd Pischetsrieder bekreftet at noe er på vei, og som toppsjef for VW-konsernet burde han jo vite det. Til journalister i London kunne han fortelle at med denne på plass i 2005 ville VW dekke 85% av markedet, han brukte uttrykket sportslig og antydet at man ikke skulle se bort fra at den fikk en utforming i nærheten av Renault Vel Satis eller Opel Signum.
Flere detaljer finnes foreløoig ikke, men det er ikke vanskelig å regne seg til at en slik bil bør bygges i 50.000 eksemplarer årlig hvis det skal være noe poeng i den.
Med et slikt volum er det vel snart på tide at VW ikke bare lærer seg å bygge overklasse, men også å selge dem. Av de planlagte W8-utgavene av den nåværende Passat har de vel bare solgt halvparten. Og Phaeton er fremdeles en dårlig vits. 2.128 enheter i første halvår, og der kan du tro salget er økende nå: hele 453 i juni! En C1 vil kunne være en elegant løsning på å gi Phaeton en barmhjertig, men nesten umerkelig, aktiv dødshjelp.