-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Saab ut av Sverige?
Svenske Aftonbladet spekulerer i at Saab-produksjonen i Trollhättan kan bli flagget ut og overført til USA. I tillegg kan det bli aktuelt å utstyre neste generasjon 9-5 med bakhjulsdrift.

Men Aftonbladet sitter på informasjon om at neste generasjon 9-5 som skal på markedet i 2008 også kan bli en USA-bil basert på en plattform (Zeta) med bakhjulsdrift og korte overheng.
Ingen i Saab eller GM vil kommentere spekulasjonene, men stemningen blant de ansatte i Trollhättan skal være anspent. Det eneste Saabs pressetalsmann, Christer Nilsson vil bekrefte til Aftonbladet er at GM har tatt en beslutning om globalisering og at bilene skal produseres på de markeder de selges.
Siste ord er neppe sagt i denne saken, for som vi har skrevet noen ganger her på BilNorge sliter GM med inntjeningen for sine europeiske biler, ikke minst de som kommer fra Sverige.