-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Saab ut av Sverige?
Svenske Aftonbladet spekulerer i at Saab-produksjonen i Trollhättan kan bli flagget ut og overført til USA. I tillegg kan det bli aktuelt å utstyre neste generasjon 9-5 med bakhjulsdrift.
Men Aftonbladet sitter på informasjon om at neste generasjon 9-5 som skal på markedet i 2008 også kan bli en USA-bil basert på en plattform (Zeta) med bakhjulsdrift og korte overheng.
Ingen i Saab eller GM vil kommentere spekulasjonene, men stemningen blant de ansatte i Trollhättan skal være anspent. Det eneste Saabs pressetalsmann, Christer Nilsson vil bekrefte til Aftonbladet er at GM har tatt en beslutning om globalisering og at bilene skal produseres på de markeder de selges.
Siste ord er neppe sagt i denne saken, for som vi har skrevet noen ganger her på BilNorge sliter GM med inntjeningen for sine europeiske biler, ikke minst de som kommer fra Sverige.