-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tett i teten
Toyota vant første kvartal. GM tok tilbake kronen i annet.

Med 2,4 millioner solgte biler i annet kvartal i år, snek GM seg så vidt foran Toyota, som kunne fortelle om 2,36 millioner.
GM kan se tilbake på et kvartal som gikk glimrende i for eksempel Russland, de er den største produsenten i Kina og i Brasil økte de med nesten 25 prosent. I Europa hadde Generalen også et rekord-kvartal, først og fremst takket være økningen til Chevrolet.
Ett fellestrekk har de to kjempene: Begge slåss hardt på hjemmemarkedet. Toyota møter et stadig mindre hjemmemarked, samtidig som de nå har problemer etter jordskjelvet i Niigata. I USA har GM sett sin markedsandel skrumpe til under 22 prosent – det laveste nivå siden før krigen.
Begge fabrikkene påstår at dette racet ikke er noe de legger vekt på, spesielt forsøker Toyota å opprettholde en avslappet fasade. For GM er nok tittelen viktigere, på utallige trykksaker kaller de seg fremdeles Verdens største bilprodusent.
Etter første halvår leder imidlertid Toyota, og dersom budsjettene går inn vil året ende med Toyota på førsteplass. De skal selge 9,34 millioner biler, GM nøyer seg med 9,2.
Men på den annen side: Det er ikke over før det er over.