-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
GM investerer tungt i Kina
GM planlegger å investere 3 milliarder dollar i Kina i løpet av de neste tre årene. Fra før har verdens største bilkonsern lagt inn to milliarder i kinesiske anlegg.

I 2003 ble det solgt over 4,5 millioner kjøretøy i Kina, noe som gjør landet til verdens tredje største bilmarked etter USA og Japan og foran Tyskland. Markedet er fortsatt i en tidlig fase, og eksperter estimerer at det årelige salget vil passere 7 millioner biler i 2007.
GMs nåværende anlegg i Kina er i stand til å produsere 530.000 biler pr år mens de nye planene er basert på en produksjonsøkning til 1,3 millioner pr år. GM hadde en fortjeneste på $437 millioner i Kina i fjor, hvilket tilsvarer at de samme med sine partnere tjente drøye 2.200 dollar pr bil. Til sammenligning satt de igjen med $145 pr bil i et svært prispresset USA-marked.
At Kina er et svært interessant marked i årene fremover illustreres også av at det i dag fins 16 biler pr 1.000 innbyggere mens tilsvarende tall for USA og Japan er henholdsvis 700 og 598. Innen 2014 forventer konsulentselskapet Global Insight at penetrasjonen vil være 51 biler / 1000 innbyggere. Multiplisert med et folketall på 1,3 milliarder betyr det at markedet har et enormt potensiale.