-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM investerer tungt i Kina
GM planlegger å investere 3 milliarder dollar i Kina i løpet av de neste tre årene. Fra før har verdens største bilkonsern lagt inn to milliarder i kinesiske anlegg.

I 2003 ble det solgt over 4,5 millioner kjøretøy i Kina, noe som gjør landet til verdens tredje største bilmarked etter USA og Japan og foran Tyskland. Markedet er fortsatt i en tidlig fase, og eksperter estimerer at det årelige salget vil passere 7 millioner biler i 2007.
GMs nåværende anlegg i Kina er i stand til å produsere 530.000 biler pr år mens de nye planene er basert på en produksjonsøkning til 1,3 millioner pr år. GM hadde en fortjeneste på $437 millioner i Kina i fjor, hvilket tilsvarer at de samme med sine partnere tjente drøye 2.200 dollar pr bil. Til sammenligning satt de igjen med $145 pr bil i et svært prispresset USA-marked.
At Kina er et svært interessant marked i årene fremover illustreres også av at det i dag fins 16 biler pr 1.000 innbyggere mens tilsvarende tall for USA og Japan er henholdsvis 700 og 598. Innen 2014 forventer konsulentselskapet Global Insight at penetrasjonen vil være 51 biler / 1000 innbyggere. Multiplisert med et folketall på 1,3 milliarder betyr det at markedet har et enormt potensiale.