-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
GM investerer tungt i Kina
GM planlegger å investere 3 milliarder dollar i Kina i løpet av de neste tre årene. Fra før har verdens største bilkonsern lagt inn to milliarder i kinesiske anlegg.
I 2003 ble det solgt over 4,5 millioner kjøretøy i Kina, noe som gjør landet til verdens tredje største bilmarked etter USA og Japan og foran Tyskland. Markedet er fortsatt i en tidlig fase, og eksperter estimerer at det årelige salget vil passere 7 millioner biler i 2007.
GMs nåværende anlegg i Kina er i stand til å produsere 530.000 biler pr år mens de nye planene er basert på en produksjonsøkning til 1,3 millioner pr år. GM hadde en fortjeneste på $437 millioner i Kina i fjor, hvilket tilsvarer at de samme med sine partnere tjente drøye 2.200 dollar pr bil. Til sammenligning satt de igjen med $145 pr bil i et svært prispresset USA-marked.
At Kina er et svært interessant marked i årene fremover illustreres også av at det i dag fins 16 biler pr 1.000 innbyggere mens tilsvarende tall for USA og Japan er henholdsvis 700 og 598. Innen 2014 forventer konsulentselskapet Global Insight at penetrasjonen vil være 51 biler / 1000 innbyggere. Multiplisert med et folketall på 1,3 milliarder betyr det at markedet har et enormt potensiale.