-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM investerer tungt i Kina
GM planlegger å investere 3 milliarder dollar i Kina i løpet av de neste tre årene. Fra før har verdens største bilkonsern lagt inn to milliarder i kinesiske anlegg.

I 2003 ble det solgt over 4,5 millioner kjøretøy i Kina, noe som gjør landet til verdens tredje største bilmarked etter USA og Japan og foran Tyskland. Markedet er fortsatt i en tidlig fase, og eksperter estimerer at det årelige salget vil passere 7 millioner biler i 2007.
GMs nåværende anlegg i Kina er i stand til å produsere 530.000 biler pr år mens de nye planene er basert på en produksjonsøkning til 1,3 millioner pr år. GM hadde en fortjeneste på $437 millioner i Kina i fjor, hvilket tilsvarer at de samme med sine partnere tjente drøye 2.200 dollar pr bil. Til sammenligning satt de igjen med $145 pr bil i et svært prispresset USA-marked.
At Kina er et svært interessant marked i årene fremover illustreres også av at det i dag fins 16 biler pr 1.000 innbyggere mens tilsvarende tall for USA og Japan er henholdsvis 700 og 598. Innen 2014 forventer konsulentselskapet Global Insight at penetrasjonen vil være 51 biler / 1000 innbyggere. Multiplisert med et folketall på 1,3 milliarder betyr det at markedet har et enormt potensiale.