-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Vauxhall omorganiserer
Du hadde kanskje glemt at Vauxhall fantes? England er faktisk GMs største marked i Europa, det er vel derfor bilene ikke for lengst er døpt Opel. På grunn av Kina har det nå skjedd store endringer i Vauxhalls ledelse.

GM-toppen i Kina gikk nylig og plutselig og ganske uventet av – frivillig. Som erstatning sendes nå Kevin Wale dit. Han kommer fra jobben som både styreformann og administrerende direktør i Vauxhall, og dermed skjer det en del i kjølvannet.
Som styreformann rykker Jonathan Browning inn, han er i dag salgs- og marketingsjef for GMs Europa-virksomhet, og fortsetter også som visepresident for salg, marketing og ettermarked.
Administrerende direktør blir Bill Parfitt som i dag har ansvar for generalens flåtesalg og varebiler i Europa. Han får også ansvar for alle GM-merkenes (Vauxhall, Saab og Chevrolet) salgs- og marketing-aktiviteter i UK og Irland.
Dermed overtar Jamal El-Hout, i dag er han sjef for produktplanlegging i Europa, varebilbiten i tillegg til alle hans oppgaver som portfolio-planlegger.
Selvfølgelig sier Fritz Henderson, GMs toppmann i Europa, at dette vil bli vellykket og effektivt og alt som hører med. Men det som for oss andre er mer åpenbart er at den nye organisasjonen i mye større grad enn tidligere gir en rekke toppfolk flere krevende oppgaver. Nå er det flere funksjoner på hvert sett skuldre.
Nok et ledd i kost-kutt, eller er det effektivisering? Sannsynligvis er det en fornuftig løsning som er valgt, Opel er et av de merkene med forholdsvis imponerende økning i Europa i år.