-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
GM vinner Hummer-sak
825.000 dollars har GM &Co brukt på en rettssak som dreide seg om en leke som etterliknet en Hummer. Etter fire år vant de.
Synderen heter Lanard Toys Inc, og har bygget en lekebil de i det siste har kalt Corps! ATK. GMs påstand var at deler av denne lekebilen hadde rappa Hummers varemerkebeskyttede design.
I mars 2001 reiste GM saken, i 2003 kom også AM General Corp, den opprinnelige Hummer-produsenten inn i bildet. Mens AMG sier de har brukt 145.000 på juridisk hjelp i saken, kommer GM med en regning på 680.000. De har til og med sendt folk til Hong Kong for å sjekke kassarullene i leketøyforretninger. 13.000 dollars kostet den operasjonen alene.
Disse summene hører nemlig med fordi nå som Lanard har tapt saken, vil de måtte betale motpartens saksomkostninger, i tillegg til en eventuell erstatning.
Foreløpig er Lanard bare dømt til øyeblikkelig å stanse salget av denne bilen. Men deretter vil det bli en ny sak om erstatning. GM og AMG har sagt at de vil ha 2,3 millioner dollar for skadene. Det er store penger, Lanard har fortalt at de har tjent 6 millioner dollar så langt på denne bilen.
Foreløpig har Lanard klaget over jurist-regningen de må betale. GM drev ren overkill her, får vi vite. De sendte ofte 3 advokater til hver eneste samling. Det skulle ikke være nødvendig for oss å betale for en Cadillac, når det fint hadde holdt med en Chevrolet, sier de der.