-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hummer til salgs
General Motors vil gjerne kvitte seg med Hummer. Flere skal være interessert – og det handler om "hummer-land".
Interessen for Hummer er kraftig dalende. Derfor leter GM etter noen som vil kjøpe hele prosjektet – modellene og produksjon av bilene.
Det var i 1999 GM kjøpte Hummer, mens de første sivile Hummer-modellene ble lansert i 1992. Modellen H1 ble produsert til 2006 – og de produserer nå H2 og H3 bl.a. i Sør-Afrika.
Hummer har lovet at de skal lansere modeller med E85-motorer. Da kan de gå på 85 prosent etanol og 15 prosent bensin. I år er salget av Hummer halvvert i USA (til 24.000 biler).
Nå skal GM forhandle om salg. Og kjøperinteressen finnes i land som Kina, India og Russland. Der er det stor interesse for slike biler, og derfor er det flere som kan tenke seg å kjøpe hele prosjektet fra General Motors. Et annet alternativ er at produksjonen rett og slett legges ned – og at man bare beholder den militære versjonen.