-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hummer til salgs
General Motors vil gjerne kvitte seg med Hummer. Flere skal være interessert – og det handler om "hummer-land".
Interessen for Hummer er kraftig dalende. Derfor leter GM etter noen som vil kjøpe hele prosjektet – modellene og produksjon av bilene.
Det var i 1999 GM kjøpte Hummer, mens de første sivile Hummer-modellene ble lansert i 1992. Modellen H1 ble produsert til 2006 – og de produserer nå H2 og H3 bl.a. i Sør-Afrika.
Hummer har lovet at de skal lansere modeller med E85-motorer. Da kan de gå på 85 prosent etanol og 15 prosent bensin. I år er salget av Hummer halvvert i USA (til 24.000 biler).
Nå skal GM forhandle om salg. Og kjøperinteressen finnes i land som Kina, India og Russland. Der er det stor interesse for slike biler, og derfor er det flere som kan tenke seg å kjøpe hele prosjektet fra General Motors. Et annet alternativ er at produksjonen rett og slett legges ned – og at man bare beholder den militære versjonen.