-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Hummer til salgs
General Motors vil gjerne kvitte seg med Hummer. Flere skal være interessert – og det handler om "hummer-land".
Interessen for Hummer er kraftig dalende. Derfor leter GM etter noen som vil kjøpe hele prosjektet – modellene og produksjon av bilene.
Det var i 1999 GM kjøpte Hummer, mens de første sivile Hummer-modellene ble lansert i 1992. Modellen H1 ble produsert til 2006 – og de produserer nå H2 og H3 bl.a. i Sør-Afrika.
Hummer har lovet at de skal lansere modeller med E85-motorer. Da kan de gå på 85 prosent etanol og 15 prosent bensin. I år er salget av Hummer halvvert i USA (til 24.000 biler).
Nå skal GM forhandle om salg. Og kjøperinteressen finnes i land som Kina, India og Russland. Der er det stor interesse for slike biler, og derfor er det flere som kan tenke seg å kjøpe hele prosjektet fra General Motors. Et annet alternativ er at produksjonen rett og slett legges ned – og at man bare beholder den militære versjonen.