-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hummer til salgs
General Motors vil gjerne kvitte seg med Hummer. Flere skal være interessert – og det handler om "hummer-land".

Interessen for Hummer er kraftig dalende. Derfor leter GM etter noen som vil kjøpe hele prosjektet – modellene og produksjon av bilene.
Det var i 1999 GM kjøpte Hummer, mens de første sivile Hummer-modellene ble lansert i 1992. Modellen H1 ble produsert til 2006 – og de produserer nå H2 og H3 bl.a. i Sør-Afrika.
Hummer har lovet at de skal lansere modeller med E85-motorer. Da kan de gå på 85 prosent etanol og 15 prosent bensin. I år er salget av Hummer halvvert i USA (til 24.000 biler).
Nå skal GM forhandle om salg. Og kjøperinteressen finnes i land som Kina, India og Russland. Der er det stor interesse for slike biler, og derfor er det flere som kan tenke seg å kjøpe hele prosjektet fra General Motors. Et annet alternativ er at produksjonen rett og slett legges ned – og at man bare beholder den militære versjonen.