-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hummer til salgs
General Motors vil gjerne kvitte seg med Hummer. Flere skal være interessert – og det handler om "hummer-land".

Interessen for Hummer er kraftig dalende. Derfor leter GM etter noen som vil kjøpe hele prosjektet – modellene og produksjon av bilene.
Det var i 1999 GM kjøpte Hummer, mens de første sivile Hummer-modellene ble lansert i 1992. Modellen H1 ble produsert til 2006 – og de produserer nå H2 og H3 bl.a. i Sør-Afrika.
Hummer har lovet at de skal lansere modeller med E85-motorer. Da kan de gå på 85 prosent etanol og 15 prosent bensin. I år er salget av Hummer halvvert i USA (til 24.000 biler).
Nå skal GM forhandle om salg. Og kjøperinteressen finnes i land som Kina, India og Russland. Der er det stor interesse for slike biler, og derfor er det flere som kan tenke seg å kjøpe hele prosjektet fra General Motors. Et annet alternativ er at produksjonen rett og slett legges ned – og at man bare beholder den militære versjonen.