-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Proton og Lotus blir tettere
Proton i Malaysia eier som kjent 80 prosent av Lotus. Derfor er det vel ikke unaturlig at både administrasjon og distribusjon føres tettere sammen?

Nå har imidlertid Proton-folket funnet ut at de kan spare mange penger på å flytte øst-over. Til Norfolk nærmere bestemt. Det er blitt ledig plass hos Lotus slik at nå vil man risikere å møte Proton når man skal besøke Lotus. Skjønt Proton-biler på parkeringsplassen der har ikke akkurat vært ukjent. Lotus har lenge hjulpet Malaysia-bedriften med utvikling av deres modeller.
Og det arbeidet skal bli enda tettere nå. Dels skal det komme nye modeller i A, B og C-segmentet ganske snart, men enda viktigere er det at en ny familie meget avanserte personbilmotorer, utviklet av Lotus, sakte og sikkert skal inn i Protonbilene nå. Motoren skal bygges i en ny fabrikk i Tanjung Malim som også Lotus ingeniører er sterkt involvert i.
Så hvorfor ikke da også flytte markeds-kreftene tettere sammen, når teknikerne allerede deler skrivebord? I løpet av ni måneder skal Protons UK-administrasjon være på plass i Hethel-hovedkvarteret til Lotus.
Samtidig arbeides det med planer om å selge Lotus egne modeller gjennom Proton-forhandlerne i Storbritannia. Ikke akkurat samme type biler, men det burde ikke være noe problem å plassere de riktige selgerne i et utvalg av Protons 110 salgslokaler i Storbritannia. Proton har forøvrig allerede overtatt deledistribusjonen og garanti-arbeidet for Lotus, så det er ganske åpenbart at båndene knyttes stadig strammere.