-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Kina-MG skal produseres i England
Bilverden endres stadig. Hvem ville trodd at følgende ville være mulig - MG skal igjen produseres i England, men nå er det det kinesiske konsernet Nanjing Automobile som står bak produksjonen.

Kineserne kjøpte Rover-MG og nå planlegger de å starte med produksjon av MG TF i England. De skal bruke de gamle lokalene, og MG-navnet beholdes.
Det eneste som skjer er at nesten alle komponentene vil komme fra Kina, og sluttmontering vil skje i England. Den nye bilfabrikken vil bare ha 250 ansatte i England.
Det kinesiske konsernet planlegger også å starte produksjon av biler i USA, og de skal bygge opp en global distribusjonskjede. Så etter Japan og Korea kommer nå kineserne, og de er tidlig ute med produksjon utenfor sitt eget land.