-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Kina-MG skal produseres i England
Bilverden endres stadig. Hvem ville trodd at følgende ville være mulig - MG skal igjen produseres i England, men nå er det det kinesiske konsernet Nanjing Automobile som står bak produksjonen.

Kineserne kjøpte Rover-MG og nå planlegger de å starte med produksjon av MG TF i England. De skal bruke de gamle lokalene, og MG-navnet beholdes.
Det eneste som skjer er at nesten alle komponentene vil komme fra Kina, og sluttmontering vil skje i England. Den nye bilfabrikken vil bare ha 250 ansatte i England.
Det kinesiske konsernet planlegger også å starte produksjon av biler i USA, og de skal bygge opp en global distribusjonskjede. Så etter Japan og Korea kommer nå kineserne, og de er tidlig ute med produksjon utenfor sitt eget land.