-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Rolls bygger nedover
I et intervju med Financial Times antyder Ian Robertson, Rolls-sjefen, at de nå ser på mulighetene til å bygge en modell under dagens Phantom.

Det er ingen hemmelighet at Rolls-Royce fremdeles er langt unna sitt mål om å bygge 1000 biler hvert år.
Samtidig er det heller ingen særlig tvil om at den nye BMW-bygde fabrikken ved Goodwood er i stand til å håndtere atskillig større volum.
I motsetning til Bentley skulle altså Rolls-Royce være i stand til å produsere langt inn i fremtiden, uten å måtte bruke noen av moderselskapets tyske fabrikker.
Det er nå tre varianter av Phantom på vei. Den ”vanlige” og en med forlenget akselavstand er allerede i produksjon, mens cabriolet-utgaven skal være klar som en 2007-modell.
Det man snakker om nå, er noe som ligger under dagens modeller, der den billigste begynner på ca. 200.000 dollar.
I dette segmentet har verdensmarkedet vært nesten helt konstant, på ca 3.000 enheter, de siste årene. I forhold til det, er segmentet for biler fra ca 100.000 til 150.000 dollar enormt, nesten 100.000 biler ble solgt der på verdensbasis de siste årene.
Men så har vi segmentet fra 150.000 til 200.000 dollar. Det er ikke lenge siden det var like magert som det øverste, med ca. 3.500 biler årlig. Men så kom Bentley som mutters alene gjorde det nesten 3 ganger så stort med sin Continental GT.
Det er åpenbart på disse områdene Rolls-Royce nå ser på mulighetene.