-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Geely kjøper trolig Volvo
Det er stadig sterkere indikasjoner på at det blir kinesiske Geely som kommer til å kjøpe Volvo.

Det er ventet at Ford i løpet av kort tid vil avgjøre hvem som får kjøpe personbilvirksomheten til Volvo.
I følge den svenske avisen Dagens Industri vil det hele avgjøres i løpet av måneden, og det er fortsatt Geely som ligger best an.
Store planer
Den kinesiske bilprodusenten Geely skal ha lagt frem en troverdig og seriøs foretningsplan for hvordan Volvo skal drives videre.
De skal også ha sagt seg villige til å styrke produksjonen i Sverige og Belgia samtidig som Volvo vil få tilgang til et enormt kinesisk marked.
I motsetning til mange andre kinesiske bilprodusenter er det ikke statlige eierinteresser i Geely.
Dermed trenger selskapet i mindre grad å ta hensyn til innenrikspolitikk i sin investeringsstrategi.
LES MER: Geely vil ikke kommentere
I følge Dagens Industri har Geely benyttet den britiske investeringsbanken Rothschild som rådgiver.
Her finnes det definitivt klare koblinger til Volvo ettersom både Pehr G Gyllenhammar og tidligere Volvo-sjef Hans-Olov Olsson jobber for banken.
Ford vil fortsatt være med
Selv om kineserne tar over Volvo ønsker fortsatt Ford å sitte med inntil 15 prosent av aksjene i selskapet i en tid fremover.
Det betyr igjen at prisen for Volvo kan bli lavere enn ved en full overtagelse, samtidig som Ford kanskje kan tjene tilbake noen av pengene de har tapt om Geely skal få fart på omsetningen.
I tillegg til Ford kan det også se ut som en større svensk investor kommer til å være med på handelen.
Dette kan være viktig for å få med seg både de ansatte og svenske politikere på å selge det som må kunne regnes som det svenske arvesølvet.