-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
ASIA
Få merkenavn kan vel lyde mer identitetsløst enn Asia. Samtidig forteller det helt klart at det dreier seg om et asiatisk produkt, og – noe mindre klart – at disse produktene primært har vært rettet mot markedene i verdensdelen av samme navn.
Kia la om Asias produktlinje til små og mellomstore nyttekjøretøyer og fra 1994 den enkle SUVen Rocsta. Denne og dens etterfølgere var klart inspirert av Jeep, også grillen med sine seks vertikale slisser. Motoren var enten en 1,8 liters bensin eller en 2,2 liters diesel, begge rekkefirere.
Logoen til Asia Motors kan trygt kalles fantasiløs: Den besto av merkenavnet i store bokstaver inne i en rød oval.
En noe mer påkostet versjon med navnet Retona kom i 1998. Den hadde lengre akselavstand, uavhengig fjæring og kraftigere motorer, henholdsvis en 2 liters 16-ventilers bensin og en like stor turbodiesel. Men Sør-Korea havnet samtidig i en økonomisk krise.
Asia Motors produksjon på den tiden var fordelt på 28% busser, 19% lastebiler, 15% personbiler, 13% spesialkjøretøyer, 8% varebiler, 3% militærbiler og 14% bildeler og komponenter. Men hovedaksjonæren Kia ble selv overtatt av Hyundai, og selv om Hyundai sto fast på at Kia skulle leve videre ga de ingen slike garantier for Asia Motors. I 2000 ble bare dieselversjonen av Rocksta fortsatt katalogført som Asia, og i 2001 hadde merket forsvunnet helt, i hvert fall fra personbilområdet.