-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BAR
Betegnelsen til Formel 1-teamet BAR er ganske enkelt en forkortelse av British American Racing. Å beskrive merkelogoen er ikke fullt så enkelt; det minner om en gyllen tobakksplante som fyker inn i en metallisk blå sving.
Det BAR ikke fikk til i 99-sesongen, var Supertec-motorenes driftssikkerhet. Bedre ble det da laget gikk over til Honda-motorer i 2000, noe de siden har fortsatt med. 1997-verdensmesteren Jacques Villeneuve var førstefører i teamet fra oppstart frem til slutten av 2003-sesongen. Han kjørte i fjor sammen med britiske Jenson Button som har fått den prestisjetunge oppgaven som førstefører i 2004 etter å ha utklasset Villeneuve ved en rekke anledninger i 2003. Stallkamerat til Button i 2004 blir japanske Takuma Sato.
Fortsatt har ikke laget oppnådd noen GP-seier eller pole position, men dersom bilene, motorene og teamet fortsetter på den utviklingskurven de har hatt til nå skal vi ikke bli overrasket om BAR blir mer enn en statist for Ferrari, Williams og McLaren. Honda har satt inn større ressurser enn tidligere, godt inspirert av at deres hjemlige konkurrent Toyota nå også er på banen med eget team.