-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Full gass i Grand Prix-oppdateringer
Siden BilNorge som kjent er best på bil, kan vi selvsagt ikke gå en ny Grand Prix-sesong i møte uten å oppdatere eksisterende artikler om emnet (nå ja, i hvert fall en del av dem).
Men også under Bilsportens enere vil du finne enkelte berikende tilføyelser. Vi har gravet fram noen flere illustrasjoner til både Georges Boillot og Felice Nazzaro, og hva førstnevnte angår har vi også funnet en gate ved den gamle racerbanen Montlhéry som bærer navnet hans.
Skal du en tur til Paris i påsken eller til sommeren anbefaler vi deg å avse en formiddag til å ta en titt på det som er igjen av dette fantastiske anlegget, som nå trues av sanering. 2004 kan altså være siste sjanse til å se berømte Montlhéry, og som best på bil anbefaler vi deg også å ta pausen på nærliggende Auto-Rock Café – dersom ikke også den er gått over i historien innen da
Og hvis du etter alt dette ennå ikke er mett på oppdateringer, henviser vi tilbake til Bilmerkenes historie og til å se på Alfa Romeo, der det har kommet inn enda et avsnitt om hvordan deres fargerike logo ble til – samt til Mercedes-Benz tungbiler, der vi har greid å tette enda et par hull på merkets norske import-historie.
Da får det holde for i dag, folkens – god lesning.