-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Oppdaterte merker og fører-fotos
Igjen har vi foretatt noen grep i våre bilhistoriske serier om bakgrunnen for dagens bilmerker og om de store racerkjørerne gjennom tidene.
På bilmerke-siden har vi i artiklene om Hommel og det tradisjonsrike begravelsesbilmerket Daimler fulgt disse til graven. På den annen side har vi også foretatt en oppdatering av Fiat som nå ser mer optimistisk på framtiden enn de hadde grunn til den gang vi skrev den opprinnelige artikkelen.
For de mange som venter på ytterlige komplettering av BilNorge-oppslagsverket Bilmerkenes Historie, og da særlig entusiaster overfor Mercedes-Benz som er første merke på ventelista, må vi bare beklage at redaksjonen har måttet legge dette arbeidet vekk siden månedsskiftet januar/ februar. Årsaken til dette er bl.a. at de utallige nyheter innen bil og bransje har måttet prioriteres denne vinteren og våren.
Vi håper imidlertid å komme i gang med ytterligere merkehistorier innen fellesferien og kan bl.a. trøste Mercedes-Benz-folket med at det i tillegg til den allerede publiserte artikkelen om nyttekjøretøyene vil komme TO artikler om personbilene; den første fram til sammenslutningen i 1926 og den andre om årene etterpå. Begge for øvrig krydret med høydepunktene deres i bilsport – og selvsagt om salg og import gjennom de snart 110 årene de har vært i Norge.