-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Oppdaterte merker og fører-fotos
Igjen har vi foretatt noen grep i våre bilhistoriske serier om bakgrunnen for dagens bilmerker og om de store racerkjørerne gjennom tidene.
På bilmerke-siden har vi i artiklene om Hommel og det tradisjonsrike begravelsesbilmerket Daimler fulgt disse til graven. På den annen side har vi også foretatt en oppdatering av Fiat som nå ser mer optimistisk på framtiden enn de hadde grunn til den gang vi skrev den opprinnelige artikkelen.
For de mange som venter på ytterlige komplettering av BilNorge-oppslagsverket Bilmerkenes Historie, og da særlig entusiaster overfor Mercedes-Benz som er første merke på ventelista, må vi bare beklage at redaksjonen har måttet legge dette arbeidet vekk siden månedsskiftet januar/ februar. Årsaken til dette er bl.a. at de utallige nyheter innen bil og bransje har måttet prioriteres denne vinteren og våren.
Vi håper imidlertid å komme i gang med ytterligere merkehistorier innen fellesferien og kan bl.a. trøste Mercedes-Benz-folket med at det i tillegg til den allerede publiserte artikkelen om nyttekjøretøyene vil komme TO artikler om personbilene; den første fram til sammenslutningen i 1926 og den andre om årene etterpå. Begge for øvrig krydret med høydepunktene deres i bilsport – og selvsagt om salg og import gjennom de snart 110 årene de har vært i Norge.