-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oppdaterte merker og fører-fotos
Igjen har vi foretatt noen grep i våre bilhistoriske serier om bakgrunnen for dagens bilmerker og om de store racerkjørerne gjennom tidene.
På bilmerke-siden har vi i artiklene om Hommel og det tradisjonsrike begravelsesbilmerket Daimler fulgt disse til graven. På den annen side har vi også foretatt en oppdatering av Fiat som nå ser mer optimistisk på framtiden enn de hadde grunn til den gang vi skrev den opprinnelige artikkelen.
For de mange som venter på ytterlige komplettering av BilNorge-oppslagsverket Bilmerkenes Historie, og da særlig entusiaster overfor Mercedes-Benz som er første merke på ventelista, må vi bare beklage at redaksjonen har måttet legge dette arbeidet vekk siden månedsskiftet januar/ februar. Årsaken til dette er bl.a. at de utallige nyheter innen bil og bransje har måttet prioriteres denne vinteren og våren.
Vi håper imidlertid å komme i gang med ytterligere merkehistorier innen fellesferien og kan bl.a. trøste Mercedes-Benz-folket med at det i tillegg til den allerede publiserte artikkelen om nyttekjøretøyene vil komme TO artikler om personbilene; den første fram til sammenslutningen i 1926 og den andre om årene etterpå. Begge for øvrig krydret med høydepunktene deres i bilsport – og selvsagt om salg og import gjennom de snart 110 årene de har vært i Norge.