-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Prisene klare på Toyota C-HR
Snart er en oppdatert Toyota C-HR på plass i markedet. Heretter kan du velge mellom to hybrider. Prisene er klare.
Modellen kom på markedet i 2016 som et friskt pust i Toyotas SUV-familie. Nå er tiden inne for en midtlivs oppdatering.
Det første året den var i salg tok C-HR ifølge Toyota en markedsandel på 10% i segmentet sitt med 120.000 enheter solgt på tvers av Europa. 80 prosent av disse var hybrider. Suksessen har fortsatt, og i dag kjører mer enn 400.000 europeere en Toyota C-HR.
Når den oppgraderte 2020-modellen er på plass kan Toyotas kunder velge mellom to alternative hybride drivlinjer.
Det nåværende hybridsystemet, med en 1,8-liters bensinmotor og 122 hestekrefter, oppgraderes med et litium-ion-batteri og har et CO2-utslipp på bare 109 g/km etter den nye, strengere WLTP målemetoden.
Det alternative hybridsystemet som lanseres nå har en kraftigere 2,0-liters hybrid drivlinje med en samlet effekt på 184 hestekrefter. Oppgitt CO2-utslipp er på 118 g/km (WLTP).
Systemet kombinerer ifølge Toyota høy effektivitet med en signifikant økning i krefter og en enda mer komfortabel og stillegående, men også mer dynamisk, kjøreopplevelse.
C-HR blir utstyrt med 2019-utgaven av Toyotas multimediasystem, som kommer med full smarttelefonintegrasjon gjennom Apple CarPlay og Android Auto.
Systemet tilrettelegger også for online oppdateringer av navigasjonen. Toyota selger bilen med et 3-års abonnement på oppdateringer inkludert, og oppdateringene gjøres tilgjengelig hver sjette måned.
Nye Toyota C-HR er utstyrt med et kommunikasjonssystem som lar kundene benytte MyT appens tilkoblede tjenester.
I anledning C-HR-lanseringen slippes en ny tjeneste i appen: Hybrid Coaching som bistår sjåføren med å øke andelen EV-kjøring og forsterke fordelene med hybridkjøring i hverdagen.
Toyotas europeiske utviklings- og forskningsavdeling har stått i spissen for utviklingen av 2020-utgaven av Toyota C-HR som er utviklet spesifikt for det europeiske markedet. Nye C-HR bygges ved Toyotas Motors fabrikk i Tyrkia.
Motor | Grad | Pris |
1.2T AWD | Active | kr 431.400 |
1.8 HV | Active | kr 316.600 |
1.8 HV | Lounge Tech | kr 359.900 |
1.8 HV | Lounge Tech Bitone&Alcantara | kr 369.800 |
2.0HV | Lounge Tech Bitone&Alcantara | kr 403.200 |
1.8HV | Lounge Tech Bitone&Alcantara&JBL | kr 378.300 |
2.0HV | Lounge Tech Bitone&Alcantara&JBL | kr 411.700 |
1.8HV | Supreme Tech | kr 365.300 |
2.0HV | Supreme Tech | kr 401.800 |
2.0HV | Orange | kr 401.800 |