-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Skoda etablerer reservasjonsliste
Når Skoda nå lanserer sin første elbil, gjør de som mange av konkurrentene – de etablerer en reservasjonsmulighet. Men den mest interessante modellen kan du foreløpig bare drømme om.
Skodas første elbil er basert på Citigo – du kjenner den antagelig bedre som Volkswagen Up! Volkswagen har hatt sin e-Up elbil i noen år, men når Skoda nå lanserer sin nye modell har den et vesentlig fortrinn fremfor sin tyske fetter.
Skoda Citigo skilter nemlig med en elektrisk rekkevidde på 260 kilometer etter den nye og strengere WLTP-målemetoden.
Når e-Up kun kommer 160 kilometer etter den utgåtte NEDC-standarden betyr det trolig i praksis at Citigo tar deg dobbelt så langt på hver opplading.
Elektrisk Citigo lanseres i mai. I tillegg til lang rekkevidde for sitt segment, lokker Skoda med smarte Simply Clever-løsninger som skal gjøre hverdagen enklere. De lover også konkurransedyktige priser – det blir spennende å se hva det innebærer i praksis.
– Dette har vi gledet oss til lenge. Den elektriske versjonen av Citigo er en liten, smart og
praktisk bybil som dekker de hverdagslige behovene til veldig mange av våre kunder og norske bilister generelt. Vi forventer derfor stor interesse for denne bilen, og ser at en reservasjonsløsning må til for å ivareta kundene våre på best mulig måte, sier Thomas Meiner, direktør for Skoda i Norge.
– Her får man mye bil for pengene, og vi gleder oss til å entre det elektriske markedet. Citigo i elektrisk utgave er den første bilen ut, men allerede i juni åpner vi også reservasjonsløsningen for Skoda Vision iV. Vi gleder oss veldig, og 2019 blir et spennende år, supplerer Meiner.
Dersom du ønsker å reservere en Citigo E kan du fra i dag betale et depositum på 5000 kroner som er fullt refunderbart om du ombestemmer deg innen du skriver kontrakt.
Trykk her lese mer om reservasjonsløsningen og for å sikre deg prioritet i forhåndssalget
Spennende fremtid
Dersom Citigo er for liten for dine behov, så må du smøre deg med tålmodighet noen måneder til. Da åpner den norske importøren for forhåndsbestilling / reservasjon av Vision iV – konseptbilen som ble vist frem for første gang på bilmessen i Genève nylig.
Vision iV er Skodas første elbil som skal bygges på VW-gruppens MEB-plattform, og den kommer i to utgaver: først som SUV, før den noen måneder senere kommer som en SUV-coupé ala konseptbilen. Leveringene starter et stykke inn i 2020.
– Ifølge Skoda får bilen en rekkevidde på inntil 500 km etter den nye WLTP-standarden, samt at den også blir tilgjengelig med firehjulsdrift. De lover også at de produksjonsklare utgavene av Vision iV skal være gode på alt Skoda er gode på i dag, som god plassutnyttelse, smarte løsninger, mye utstyr, firehjulsdrift, hengerfeste og at vi leverer på kundens forventninger om «value for money». Det er klart vi har veldig store forventninger til dette, sier Meiner.