-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ladbar familiebil fra kr 350.000
Renault lanserer nå sin Megane stasjonsvogn som ladbar hybrid. Her får du en meget prisgunstig familiebil med brukbar elektrisk rekkevidde.
Megane Sport Tourer Plug-in hybrid har en startpris på 350.000 kroner eksklusiv leveringsomkostninger.
Bilen har en batteripakke på 9,8 kWt som skal gi en elektrisk rekkevidde basert på WLTP-syklusen på 50 kilometer (65 km bykjøring) – noe som burde dekke det daglige behovet for svært mange.
Drivlinjen har en samlet effekt på 160 hestekrefter og snittforbruket er oppgitt til 0,13 liter på mila (WLTP). Det klarer du neppe i praksis på langtur, men med mange korte turer og hyppig lading i hverdagen er det ingen umulighet å oppnå som årlig snittforbruk.
Megane Sport Tourer har et bagasjerom på 447 liter som øker til 1408 liter med nedlagte bakseterygger, og du kan få med deg gjenstander som er inntil 2,7 meter lange.
Bilen lanseres i tre utstyrsnivåer, og prisene er som følger:
*Alle priser eks. frakt/lev
Komponenter designet av Renault Nissan Mitsubishi-alliansen, brukes i den nye generasjonen av 1,6 liter bensinmotoren som i Megane Plug-in kombineres med de to elektriske motorene og en innovativ multimodus girkasse.
Den koblingsfrie girkassen er ifølge produsenten svært effektiv med knapt merkbare girskift. Uansett batteriladingsstatus har plug-in-versjonen fordelene av hybrid-systemet, bilen starter alltid på strøm for raskere respons og for å holde drivstofforbruket nede.
Her er de viktigste detaljene for Megane Sport Tourer Plug-in hybrid:
- E-TECH Plug-in hybrid motor med 160 hkNye designelementerNytt sikkerhetsutstyrNytt interiør9,8 kWt batteri50 km elektrisk rekkevidde (WLTP)750 kg tilhengervektE-shifter girspakMulti-Sense kjøreinnstillinger (MySense, PureMode og SportMode)Smart cockpit med 10,2-tommers digitalt førerdisplay / EASY LINK multimediasystem med 9,3`touchskjerm, navigasjon og speiling av smarttelefon (Android Auto og Apple CarPlay)10 ulike farge-alternativerFullades på ca. 3 timer
Eneste direkte konkurrent er Kia Ceed PHEV som du finner priser og data for her.
Foretrekker du SUV fremfor stasjonsvogn kan nye MG EHS være et alternativ med priser fra 369.990 kroner.
ZEN | Pris fra kr 350.000* |
INTENS | Pris fra kr 360.000* |
R.S.Line | Pris fra kr 380.000* |