-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford priser ny S-Max
Den kommer til Norge på sensommeren, men nå har Ford frigitt prisene på nye S-Max.

Dette er en av de mest langdryge lanseringer vi har vært borti. Vi møtte den som konseptbil i Frankfurt høsten 2013, og i Paris sist høst sto en nærmest identisk bil – nå i produksjonsdrakt.
Denne uken har vi vært i Spania og kjørt bilen, men vi får ikke lov å formidle våre kjøreinntrykk før neste uke. Besøk BilNorge mandag morgen, så får du vite hva vi syns.
Men i dag slipper Ford de viktigste prisene på S-Max, uten sperrefrist, så de skal du få her.
«Inntrekkeren» blir en S-Max i utstyrsnivå Trend med 2,0-liters dieselmotor på 120 hestekrefter til kr 361.000. Rimeligste modell tidligere var en tilsvarende utstyrt bil med 1,6-liters bensinmotor på 115 hk.
Trend utstyrsnivå har bl.a. følgende standardutstyr på nye S-MAX:
- Automatisk klimaanlegg med to temperatursoner
- DAB+ radio/CD med SYNC (ikke standard i dag)
- Utvidet Active City Stop med fotgjengergjenkjenning (ikke standard i dag)
- Nøkkelfri start (ikke standard i dag)
- Bakkestartassistanse (ikke standard i dag)
- Elektronisk parkeringsbrems (ikke standard i dag)
- Cruisekontroll (ikke standard i dag)
- Trafikkskiltgjenkjenning (ikke standard i dag)
- Oppvarmet frontrute
- Skinntrukket ratt og girspak
- Takkonsoll i full lengde med oppbevaringsplass og «barnepass» speil.
Prissprang fra Trend til Titanium er 11.000 kroner.
Titanium har følgende standardutstyr over Trend:
- 17” aluminiumsfelger
- DAB+ radio/CD med SYNC 2 (8” skjerm)
- 10.1” instrumentdisplay i farger
- Lyddempende vinduer på fører- og passasjerside
- Filskift-assistanse med filskiftvarsler
- Føreroppmerksomhetsovervåkning
- Automatisk nær- og fjernlys
- LED Kjørelys
- Kombinasjonen av Titanium og AWD vil i tillegg ha adaptiv cruisekontroll og parkeringssensorer foran og bak som standard!
I tillegg har Ford konkrete priser på modellene de forventer blir bestselgere – alle i utstyrsnivå Titanium:
- 2.0TDCi 150hk, Powershift: kr 422.000 (sammenlignet med kr. 405 000 for utgående S-MAX Titanium 2,0 140HK Powershift)
- 2.0TDCi 150hk, AWD manuell: kr 442.000 (inkl. Adaptiv cruisekontroll og parkeringssensorer foran og bak)
- 2.0TDCi 180hk, Powershift AWD: kr 487.000 (inkl. Adaptiv cruisekontroll og parkeringssensorer foran og bak)
Sjekk BilNorge mandag morgen, så får du vite alt du trenger å vite om nye S-Max.