-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Garanteres i 100.000 kilometer
Mitsubishis elbil i-MiEV, med 15 mils batterirekkevidde, vil koste 239.000 kroner, og den får dobbelt så lang garantitid som sin tvilling fra Citroën.

I dag lanserer den norske Mitsubishi-importøren elbilen i-MiEV i Norge. Allerede neste uke åpner de for bestillinger og levering av de første bilene starter i desember.
Prisen på i-MiEV blir den samme som for tvillingbilen Citroën C-Zero, 239.900 kroner.
Det lite som skiller de to modellene, som bygges på samme fabrikk i Japan. Utstyrsmessig vil det riktignok være enkelte forskjeller, blant annet blir i-MiEV levert med navigasjon som standard.
LES: Vi har kjørt i-Miev – se hva vi synes om bilen
Dobbel garanti
Til tross for produktlikheten, vil kjøperne av C-Zero og i-MiEV bli tilbudt svært ulike betingelser.
Citroën gir norske kunder 3 års garanti på bilen og 5 år, eller inntil 50.000 km, på batteripakken.
Mitsubishi har valgt å gi i-MiEV den samme garantitid som for øvrige Mitsubishi-modeller solgt i Norge, nemlig 5 år.
Batteripakken garanteres også i 5 år, eller 100.000 km. Og går du tom for strøm, kan du tilkalle Mitsubishis veiassistanse.
Batteripakkens levetid bestemmer totalkostnadene for elbilen, noe som trolig også vil være et viktig argument for kundene når de skal gjøre sine valg.
Tre om beinet
Forhåndssalget av i-MiEV starter neste uke. Både for i-Miev og C-Zero vil levering for alvor skje i begynnelsen av neste år.
Da vil også Peugeot melde seg på med sin utgave av den samme bilen: Peugeot iOn. Prisen vil helt sikkert ikke avvike mye fra de to andre, så spørsmålet er hva Peugeot gjør med garantitiden, nå som Mitsubishi har "lagt lista".
Mitsubishi-importøren regner med å selge 400-500 i-MiEV til norske kunder i 2011 - året da elbilene også vil begynne å synes på salgsstatistikkene.